۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
  • کد خبر: 281239
بازتاب نشست خبری وزیر نفت

سخنان وزیر نفت در نشست خبری دیروز (یکشنبه 15 بهمن ماه) در رسانه‌های معتبر بین‌المللی از جمله بلومبرگ، آسوشیتدپرس و خبرگزاری فرانسه، بازتاب داشت.

به گزارش شانا، شبکه بلومبرگ، آسوشیتدپرس و خبرگزاری فرانسه، از جمله رسانه‌های خبری مهم بین‌المللی بودند که سخنان بیژن زنگنه، وزیر نفت، در نشست خبری دیروز را پوشش دادند.

شبکه بلومبرگ صحبت‌های وزیر نفت درباره توان ایران برای افزایش سریع تولید در صورت پایان توافق سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) را مورد توجه قرار داد.

در این حال، خبرگزاری آسوشیتدپرس، سخنان زنگنه درباره تأثیر منفی سیاست‌های خصمانه آمریکا بر سرمایه‌گذاری در صنعت نفت ایران را بازتاب داد.

در گزارش خبرگزاری فرانسه نیز انتقاد وزیر نفت از رفتارهای بی‌ثبات‌کننده دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که موجب اختلال در بازار نفت شده است، نقل شد.

خبرگزاری ان ان آی پاکستان نیز از هشدار زنگنه درباره اقدام قانونی ایران در برابر کم‌کاری‌های طرف پاکستانی خبر داد که این خبر، در روزنامه پاکستانی نیشن نیز بازتاب یافت.

خبرگزاری ترند و روزنامه آذرنیوز از جمهوری آذربایجان نیز در گزارش‌هایی جداگانه، ابعاد گوناگون نشست خبری دیروز را مورد توجه قرار دادند.

کد خبر 281239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =