بنزین تولیدی پالایشگاه‌های کشور مطابق بااستانداردهای جهانی است

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران درپاسخ به برخی اظهارنظرها درباه کیفیت بنزین عرضه شده در تهران توضیحاتی ارائه می‌دهد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، بنزین توزیعی در کلانشهر ها از جمله تهران که در پالایشگاه‌های داخل کشور تولید می‌شود مطابق با ویژگی‌های استاندارد جهانی و استاندارد یورو 4 است و آلودگی هوای تهران ارتباطی به کیفیت بنزین عرضه شده ندارد.
به منظور دستیابی به نتیجه بهتر در بررسی جایگاه‌های عرضه سوخت که پیش از این اعلام شده بود بنزین استاندارد در جایگاه‌ها عرضه نمی‌شود، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام می‌کند که باتوجه به تخصصی بودن موضوع، پیشنهاد می‌شود نمونه‌برداری بنزین، انجام آزمایش‌های تخصصی و بررسی‌های کارشناسی درباره کیفیت بنزین با حضور کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی انجام شود تا پیش از هرگونه اظهارنظر بررسی‌های لازم انجام شود.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با  تاکید بر این‌که کیفیت همه بنزین عرضه شده در کلانشهرها به‌ویژه تهران یورو ۴ است، درخواست می کند هرگونه مستندات را به این شرکت تحویل تا در اسرع وقت بررسی و پاسخ کارشناسی لازم ارائه شود.
 
در پایان همچنین یادآور می‌شود بهتر است برخی مسئولان پیش از آزمایش‌های علمی و فنی لازم، نسبت به هرگونه اظهارنظر دقت لازم را داشته باشند تا زحمات تولیدکنندگان و توزیع کنندگان فرآورده‌های نفتی در تولید و عرضه سوخت با کیفیت تحت الشعاع واقع نشود.
 


کد خبر 281323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =