اعتبارات نفت به‌‌صورت عادلانه در استان بوشهر توزیع می‌شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در ۱۵ سال گذشته، صنعت نفت ۵۰ میلیارد ریال در چهار شهرستان‌ جنوبی کشور برای آموزش و پرورش و ساخت مدارس هزینه کرده است، گفت: اعتبارات نفت به‌ صورت عادلانه در جنوب استان بوشهر توزیع می‌شود.

به گزارش شانا، سکینه الماسی، نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اعتبارات نفت، با توجه به اعلام نیاز شهرستان‌ها و پروژه‌های اعلام شده ازسوی فرمانداران عادلانه توزیع شده است، گفت: توجه به آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت از اولویت‌هایی است که در توزیع اعتبارات نفت لحاظ شده، به طوری که در ۱۵ سال گذشته، صنعت نفت ۵۰ میلیارد ریال در چهار شهرستان جنوبی استان برای آموزش و پرورش و ساخت مدارس هزینه کرده است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: هم اکنون از اعتبار 6 هزار میلیارد ریالی نفت، مبلغ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال در بخش آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت در نظر گرفته شده که نشان‌دهنده توجه جدی مسئولان به آموزش و پرورش است.

الماسی با تاکید بر واگذاری پروژه‌ها به پیمانکاران و مشاوران بومی، تصریح کرد: باید شرایطی ایجاد شود که شرکت‌ها و پیمانکاران بومی بتوانند رشد بیشتری داشته باشند.

کد خبر 281351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =