قدردانی استاندار خراسان شمالی از عملکرد شرکت ملی گاز

استاندار خراسان شمالی در آیین پایان عملیات گازرسانی به شهرستان اسفراین، از عملکرد موفقیت‌آمیز شرکت ملی گاز ایران قدردانی کرد.

به گزارش شانا، محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی در مراسم بهره‌برداری از طرح گازرسانی به آخرین روستاهای شهرستان اسفراین، از تمبر یادبود جشن پایان گازرسانی به روستاهای اسفراین و اولین شهرستان سبز با ضریب نفوذ گازرسانی 99 درصد رونمایی کرد.

وی با بیان این‌که در زمینه گازرسانی کارهای خوبی انجام شده، اظهار کرد: فعالیت‌های شرکت گاز استان در گازرسانی قابل تقدیر است و با تکیه بر تلاش و روند فعلی گازرسانی در استان خراسان شمالی، می‌توان تا پایان سال 1397، پایان گازرسانی به روستاهای این استان را اعلام کرد.

گازرسانی در خراسان شمالی، برگ زرینی در پرونده گازرسانی کشور است

در این مراسم، حسن‌رضا میربلوکی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی به بیان مشخصات پروژه‌های گازرسانی پرداخت و تصریح کرد: برای گازرسانی به هفت روستا بیش از 22 میلیارد ریال  اعتبار صرف شده و با اجرای 37 کیلومتر شبکه، امکان بهره‌مندی 323 خانوار روستایی از نعمت گاز فراهم شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی، در ابتدای تشکیل دولت یازدهم، تنها 61 روستای این استان از نعمت گاز بهره‌مند بودند، اما اکنون تعداد این روستاها به 149 روستا افزایش یافته و این برگ زرینی در پرونده گازرسانی استان خراسان شمالی و کشور است.

گاز، موتور محرکه تولید و اشتغال است

هادی قوامی، نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی نیز در این مراسم اظهار کرد: در آستانه 40 سالگی انقلاب شاهد خدمت‌رسانی به مناطقی هستیم که ارائه خدمات به این مناطق با توجه به دور‌دست و محروم بودن، حتی قابل تصور هم نبود.

وی تصریح کرد: عملکرد شرکت گاز در زمینه گازرسانی به روستاهای دورافتاده و سخت‌گذر و همچنین پایداری فشار گاز به عنوان موتور محرکه تولید و اشتغال قابل تقدیر است.

 

کد خبر 281360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =