شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با 12 شرکت معتبر دنیا همکاری می‌کند

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی از همکاری با ۱۲ شرکت معتبر پتروشیمی دنیا خبر داد و گفت: این همکاری‌ها در قالب فروش دانش فنی، انتقال دانش فنی به داخل کشور و دستیابی به دانش فنی برتر خواهد بود.

به گزارش شانا، اسماعیل قنبری درباره برنامه‌های سال آینده شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی گفت: عمده برنامه‌های این شرکت در سال ۹۷ پیرامون سه محور همکاری مشترک با صنعت؛ فعالیت‌های صنعت محور و تقاضا محور در بخش‌های فرآیند، کاتالیست و موادشیمیایی و خدمات فنی پژوهشی و ادامه فعالیت‌های پژوهشی در توسعه و گسترش مرزهای دانش به منظور دستیابی به دانش‌های فنی جدید، ارتقا و بهبود دانش‌های فنی مهندسی موجود خواهد بود.

وی به قرارداد تجاری‌سازی کاتالیستSAC500  با شرکت پتروشیمی شازند اشاره کرد و افزود: همسو با این قرارداد، با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز مذاکراتی آغاز شده و به‌زودی شاهد امضای قراردادهای جدید همکاری خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی ادامه داد: ۳۰ درصد از فعالیت سال آینده این شرکت به طرح‌های صنعت‌محور اختصاص خواهد داشت.

قنبری به نتیجه رساندن فعالیت‌هایی که از گذشته در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی آغاز شده تأکید کرد و گفت: طرح‌های پژوهشی با توجه به پیچیدگی‌ها و دانش فنی هدف‌گذاری شده به زمان مطلوب خود نیاز دارد و بعضی از طرح‌ها ممکن است به چند سال بررسی و آزمایش نیاز داشته باشند.

وی تعریف طرح‌های جدید دانشی را از عمده‌ترین اقدام‌های شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برشمرد و تصریح کرد: این شرکت افزایش همکاری با مراکز پژوهشی دانشگاهی را در برنامه دارد. البته تا پایان امسال فاز یک این همکاری یعنی پایش فناوری و دانش‌های هدف‌گذاری شده با انستیتو تحقیقاتی چهارگانه شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به پایان می‌رسد و در سال آینده فاز دوم این همکاری آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی درباره همکاری این مجموعه با شرکت‌های خارجی افزود: همکاری‌‌ها با ۱۲ شرکت معتبر پتروشیمی بین‌المللی در دستورکار این شرکت قرار گرفته که این همکاری‌ها در قالب فروش دانش فنی، عرضه دانش فنی به گیرندگان داخلی و همکاری‌های مشترک دانشی همسو با دستیابی به دانش فنی برتر است.

کد خبر 281430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =