برگزاری دومین نمایشگاه فن بازار نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه

دومین نمایشگاه فن بازار نفت، گاز و پتروشیمی با حضور شرکت‌ها و صنایع بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی تا هشتم اسفند در عسلویه میزبان علاقه‌مندان است.

به گزارش شانا، بازار فناوری و نوآوری نفت، گاز و پتروشیمی از دیروز (پنجم اسفند) در عسلویه افتتاح شده و تا هشتم اسفند میزبان علاقه‌مندان است. حضور شرکت‌ها و صنایع بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی بازاری بالقوه برای شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات و تولیدکنندگان در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است. در این بازار همچنین نشست‌های تخصصی فنی و بازرگانی برگزار می‌شود و نشست‌های مذاکرات تجاری و B2B فرصتی مغتنم برای علاقه‌مندان به منظور ورود به این بازار است. حضور و حمایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شرکت‌های مجتمع گازی پارس جنوبی، نفت و گاز پارس و دیگر صنایع منطقه زمینه‌ای برای تعامل، هم‌اندیشی و تبادل بازار در طول نمایشگاه است.

برگزاری نشست‌های فنی-تخصصی با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ازسوی نمایندگان مجتمع گاز پارس جنوبی در کمیته فنی نمایشگاه یکی دیگر از اقدام‌های مجتمع گازی پارس جنوبی است.

بر اساس این گزارش، در بازار فناوری و نوآوری نفت، گاز و پتروشیمی، فروشندگان فناوری فرصت می‌یابند تا ایده‌ها و فناوری‌های خود را به معرض نمایش بگذارند و برای آنها بازاریابی کنند، از طرفی این امکان وجود دارد که متقاضیان فناوری نیز تقاضاهای خود را مطرح کنند و به این صورت قدرت انتخاب بالاتری در بین گزینه‌ها داشته باشند.




کد خبر 281546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =