پیام تبریک مشاور زنان و خانواده وزیر نفت به مناسبت روز زن

​مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده در پیامی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و مادر این روز را به کارکنان صنعت نفت تبریک گفت.

به گزارش شانا متن این پیام فاطمه تندگویان به شرح زیر است:

فاطمه  گویاترین فریاد  عشق             روح سبز عاطفه ، همزاد  عشق
ای  دلت   پر  نورتر  از آفتاب            ای کلامت  عشق  را  تفسیر ناب
موج زن در هر کلامت شط نور           خطبه هایت  شرح  ناب  خط نور

همکاران عزیزم
زنان فرهیخته صنعت نفت
هجدهم اسفندماه سال 1396 شمسی مصادف با بیستم جمادی‌الثانی سال 1439 قمری، آسمان مکه آذین‌بند قدوم دختر خورشید است و کعبه و زمزم و صفا، سرودخوان آمدن کوثر جاری رسول خدایند. آری، میلاد ام‌ابیهاست؛ سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان، الگوی تمام جهانیان، برهان خلقت، گلواژه مهر و محبت و شکوفه خوشبوی رسالت و امامت. بدون شک حضرت فاطمه زهرا(س)، جلوه‌ای بی‌بدیل از معجزه آفرینش خداوندی و سرشته در کالبد یک زن است. زنی که تجلی وجودی او در نظام هستی، تمثیلی شایسته از تکامل و تعالی در تمامی عرصه‌های زندگی است.

ولادت زهرای اطهر (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را پیشاپیش به همه شما عزیزان در خانواده بزرگ صنعت نفت و به طور خاص به زنان توانمند، متخصص و پرتلاش صنعت نفت کشور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و تقارن آن را با روز ولادت رهبر کبیر و معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گرامی می‌دارم.

همکاران گرانقدرم؛ امور زنان و خانواده وزارت نفت در سال جاری با توجه به مصوبات ابلاغی دولت تدبیر و امید و تحت راهبری خردمندانه جناب آقای مهندس زنگنه و همسویی مدیران شایسته صنعت نفت، در  شناخت مشکلات و موانع پیش‌روی زنان شاغل و خانواده کارکنان تلاشی مضاعف نمود تا از طریق برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات متعدد و با درک صحیح جایگاه زنان و نهادینه‌سازی اصل شایسته‎سالاری در صنعت نفت بر تحقق مطالبات بحق زنان شاغل و خانواده‌ها تاثیرگذار باشد. اگر چه مساعی به عمل آمده تا حدودی به بروز توانمندی‌های برخی زنان متخصص و با درایت صنعت و ارتقای شغلی آنان در سال‌جاری انجامید و آگاه‌سازی خانواده‌های کارکنان را در چالش‌های پیش‌روی آنان هدف گرفت، اما پیش از آن زمینه‌ای را فراهم آورد که نویدبخش تاثیرگذاری شگرف آتی بر انتصابات زنان در سمت‌های مدیریتی صنعت نفت و بهبود کیفیت زندگی خانواده کارکنان خواهد بود. در این راستا، پیشنهاد اجرای طرح‌ توسعه مشارکت زنان در مدیریت عالی وزارت نفت و طرح بهبود کیفیت زندگی خانواده کارکنان وزارت نفت ارائه شده است که امید می‌رود در سال آینده با حمایت مسئولان و مدیران عالی سازمان به اجرا درآید و خانواده بزرگ صنعت نفت از اثرات اجرای آن‌ منتفع شوند.

مشارکت و همدلی شما را در راستای فرهنگ‌سازی و نهادینه نمودن رویکرد عدالت جنسیتی تا دستیابی زنان به سهمی عادلانه در مشارکت اقتصادی، اجتماعی و حقوقی کشورمان و توجه بیش از پیش به بهبود کیفیت زندگی خانواده کارکنان ارج می‌نهم و مشتاقانه پذیرای ایده‌ها، افکار و راهنمایی‌های ارزشمند شما هستم.

کد خبر 281766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =