وزارت نفت نگاه ویژه‌ای به توسعه فضای سبز دارد

قائم مقام وزیر نفت تاکید کرد: وزارت نفت همانطور که صنعت را توسعه می‌دهد، نگاه ویژه‌ای نیز به توسعه فضای سبز دارد و این مهم در جهت ایفای نقش مسئولیت اجتماعی وزارت نفت است.

به گزارش خبرنگار شانا، مرضیه شاهدایی صبح امروز (چهارشنبه، 16 اسفندماه) همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در آیین کاشت 999 نهال در کوی پردیس جم، با بیان این که حضور در آیین روز درختکاری پیامی از سوی دولت و وزیر نفت در اهمیت فضای سبز به تمام ساکنان این منطقه است، گفت: وزارت نفت برنامه‌های خود را برای توسعه فضای سبز دنبال خواهد کرد.

وی با بیان این که ساخت مدرسه، توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس، توسعه فضای بهداشتی و همچنین ساخت سالن‌های ورزشی از جمله برنامه‌های در حال انجام وزارت نفت برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی است، تاکید کرد: در هر منطقه‌ای که صنعت وجود دارد به دلیل آسیب‌هایی که به محیط زیست وارد می‌شود باید برنامه‌های حفاظت از محیط زیست نیز اجرایی شود و به همین منظور وزارت نفت طرح خانه تا کارخانه را که قرار است مسیر جم تا سایت‌های صنعتی عسلویه را توسعه می دهد، اجرایی می‌کند.

قائم مقام وزارت نفت تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های وزارت نفت برای اجرای طرح خانه تا کارخانه استفاده همه مردم مناطق پیرامونی صنعت نفت از  خدمات، امکانات و تجهیزات رفاهی صنعت نفت است.

 وی همچنین با تبریک روز زن، با بیان این که در دولت برای زنان ایرانی و اعتلای جایگاه زنان برنامه‌های خوب و منسجمی وجود دارد، تصریح کرد: استفاده از زنان در سمت‌های مدیریتی از جمله برنامه‌هایی است که در وزارت نفت پیگیری شده و باید از ظرفیت زنان در زمینه‌های مختلف استفاده کرد.

آیین کاشت 999 نهال با حضور قائم مقام وزیر نفت صبح امروز (چهارشنبه، 16 اسفند) همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در کوه پردیس جم برگزار شد.

کد خبر 281775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =