پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی نفت به مناسبت فرارسیدن نوروز 97

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۷ و سالروز غرور آفرین ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

به گزارش شانا ‌به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، در پیام تبریک علی کاردر به مناسبت آغاز سال نو آمده است:

«ای که قلب‎ها را به سمت کمال دگرگون می‎سازی و چشم‌ها را به سوی خود می‎دوزی؛ از تو می‎خواهیم که قلوبمان را متحول کرده و بر دین خود استوارمان سازی و دیدگان دلمان را به نور معرفت و شناخت خودت بصیرت بخشی.

همکاران گرامی،

اکنون که زمین و زمان جامه نو بر تن می‌کند و بهار طبیعت فرا می‌رسد، خداوند سبحان را شاکریم که به ما عنایت فرمود تا سالی پرکار و تلاش را سپری نماییم و با گام‎هایی استوار در جهت اهداف بلند شرکت ملی نفت ایران قدم برداریم.

اینجانب در آستانه سال نو، از خدمات بی‌شائبه همکاران شریف صنعت نفت در سالی که گذشت تشکر صمیمانه می‎نمایم.

از شما که با وجود محدودیت‎ها و مشکلات، پرچم اقتدار و عزت ایران اسلامی را برافراشته نگاه داشته و با تلاش‎های شبانه‌روزی، صفحات زرینی در دفتر اقتصادی میهن‌مان گشودید.

در سایه ‌همکاری و همراهی شما عزیزان، توانستیم ‌ شاهد دستاوردهای بزرگی در ارتقای تولید نفت خام از میادین مشترک غرب کارون و تولید گاز از میدان مشترک پارس جنوبی باشیم، همچنین موفقیت‎های قابل توجهی در تولید، صادرات و توسعه از دیگر بخش‌ها کسب نماییم و در این راستا تدبیر و سیاستگذاری‎های مسئولان و مشارکت کارکنان نیز موفقیت‎های قابل توجهی را نصیب شرکت ملی نفت ایران نمود.

 لذا با گرامیداشت ۲۹ اسفند روز غرورآفرین ملی شدن صنعت نفت و تبریک عید سعید باستانی نوروز، از تمام عزیزانی که در سال ۱۳۹۶ به نحوی از این خانواده پر تلاش منفک گشته‌اند یاد خیر نموده و برای شما همکاران عزیز و خانواده‌های محترم‌تان سالی سرشار از موفقیت، شادکامی و افتخار آرزو می‌نمایم.»


کد خبر 281966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =