پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی گاز به مناسبت فرارسیدن نوروز 97

معاون وزیر نفت در امور گاز و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، در پیامی فرارسیدن نوروز باستانی را به خانواده بزرگ صنعت نفت و گاز کشور تبریک گفت.

متن پیام حمیدرضا عراقی به مناسبت فرارسیدن نوروز 1397 به شرح زیر است:

«همکاران محترم؛

در سالی که گذشت شرکت ملی گاز ایران یکی از پرافتخارترین دوران کاری و مقطع خدمات‌رسانی خود را تجربه نمود. در واپسین روزهای سال ۱۳۹۵ این شرکت میزبان ریاست محترم جمهوری برای افتتاح گازرسانی به شهر زاهدان بود و پس از آن با حضور معاون اول محترم رئیس جمهور بهره‌برداری از ۵ ایستگاه تقویت فشار گاز آغاز شد. در سال ۱۳۹۶ نیز رئیس‌جمهور محترم دوبار از شرکت ملی گاز ایران تقدیر و تشکر نمود و عملکرد این شرکت را در ایجاد رفاه، آسایش و آرامش برای مردم، موجب افتخار دولت و ملت دانست. از سوی دیگر با افزایش حجم متناسب و متوازن پالایش گاز و به روزرسانی و انجام به موقع تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها و مدیریت مناسب ایستگاه‌ها و خطوط انتقال گاز، ظرفیت پالایش، انتقال و توزیع گاز به بیش از ۸۰۰ میلیون مترمکعب در روز رسید و از ابتدای سال ۹۶ با بهره برداری از خط انتقال دامغان - کیاسر - نکا توسط شما همکاران خستگی‌ناپذیر، نگرانی کشور و به ویژه مردم استان‌های شمالی برای همیشه برطرف و در جنوب و غرب کشور نیز با آماده‌سازی، راه‌اندازی و بهره‌برداری از خط انتقال گاز هزار و ۲۵۰ کیلومتری ششم سراسری، گام مهم دیگری برای توسعه کشور و صادرات گاز به کشور عراق برداشته شد.

همچنین با اجرای بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه توسعه‌ای و گازرسانی در سال ۱۳۹۶ و آغاز بهره‌برداری از گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور که با همت و قدرت تمام صورت گرفت، برگ زرین دیگری بر تاریخ فعالیت‌های این شرکت افزوده شد.

بی تردید در سال ۱۳۹۷ نیز با بهره‌گیری از توان و دانش همکاران ارجمند، گام‌های مهم دیگری برای تقویت اعتماد عمومی، اصلاح و بهبود فرآیندها، گذر از کمیت و کیفیت، خوداتکایی و تبدیل شرکت ملی گاز ایران به یک برند ملی و بین‌المللی برداشته خواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو به شما همکاران عزیز تلاشگر در اقصی نقاط کشور و تقدیر از همراهی و همدلی خانواده‌های ارجمندتان در این مسیر دشوار، برای همگان سالی همراه با سلامتی و تندرستی و شادکامی آرزومندم».

کد خبر 281967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =