گام بلند منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای توسعه کارآفرینی

11 شرکت پس از امضای تفاهم‌نامه با سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال استان خوزستان، فعالیت خود را در این منطقه آغاز می‌کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با هدف معرفی طرح‌های کارآفرینی صنعتی این منطقه در نخستین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال استان خوزستان شرکت می‌کند.

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ضمن حضور در این نمایشگاه از جمله حامیان آن محسوب می‌شود. ایجاد طرح توسعه و توجه روزافزون به کسب‌وکارهای بخش‌خصوصی در حوزه صنعت پتروشیمی از جمله رویکردهای این سازمان است.

امسال هشت شرکت به نمایندگی از 27 شرکت در حال ساخت منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در غرفه سازمان منطقه ویژه حضور خواهند داشت.

در این نمایشگاه قرار است 11 تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه ویژه و شرکت‌های بخش‌خصوصی امضا شود تا آنها فعالیت خود را در این منطقه به‌طور رسمی آغاز کنند.

نخستین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال استان خوزستان از فردا (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه) به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های استان خوزستان آغاز به‌کار می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 19 تا 23 از غرفه‌های آن بازدید کنند.

این نمایشگاه در پی معرفی طرح‌ها و نوآوری‌های شغلی در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری، صنایع‌دستی، خدمات، فرهنگ‌وهنر، ICT، مشاغل فضای مجازی و مشاغل خانگی است.

کد خبر 282329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =