عملکرد مثبت وزارت نفت در بخش مسئولیت‌های اجتماعی

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به فعالیت‌های مثبت وزارت نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: آموزش کارجویان شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با هزینه وزارت نفت، بهره‌برداری از بیمارستان شهدای دشت آزادگان در سوسنگرد و ساخت چند مدرسه در غیزانیه و ... تنها بخشی از اقدام‌های مثبت وزارت نفت است.

سکینه الماسی، نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در این باره به خبرنگار شانا گفت: وزارت نفت با تلاش خود برای جوانان غرب کارون کلاس‌های کنکور تدارک دیده که این موضوع بدون تردید به توانمندسازی مردم در آن مناطق کمک خواهد کرد.

گازرسانی به الموت قزوین کاری ارزشمند و ماندگار بود

داود محمدی، نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز به برخی عملکردهای مثبت وزارت نفت از جمله گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با تنگناهای ناشی از تحریم‌ها و مشکلات اعتباری، پروژه گازرسانی به منطقه کوهستانی الموت به عنوان طرحی ماندگار اجرا شد که این مهم نتیجه تلاش و همت وزارت نفت است.

وی با بیان این‌که وظیفه خود می‌دانم از دولت و وزارت نفت قدردانی کنم، تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم برای گازرسانی به روستاهای کشور در دولت تدبیر و امید انجام شده است، همچنین پروژه گازرسانی به الموت قزوین زمینه خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم این منطقه را فراهم کرده است.

کد خبر 283055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =