حراست باید به حفظ شئونات و کرامت انسانی افراد توجه کند

مدیرعامل شرکت پایانه‎های نفتی ایران گفت: به موازات افزایش ضریب حفاظتی، حراست باید از سرمایه‎های گرانقدر نیروی انسانی پاسداری کند و به شئونات و کرامت انسانی افراد با تاکید بر توسعه اخلاق حرفه‎ای توجه داشته باشد.

به گزارش شانا، سیدپیروز موسوی در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و پیشین حراست شرکت پایانه‌های نفتی ایران یادآور شد: اهتمام جدی برای افزایش احساس امنیت و تلاش برای بالابردن بهره‌وری در نیروی انسانی مهم‌ترین وظیفه حراست صنعت نفت است و این مسئولیت در شرکت پایانه‌های نفتی ایران به مراتب پر اهمیت‌تر و راهبردی‌تر است.

وی با اشاره به اهمیت حراست و حفاظت از تاسیسات راهبردی صنعت نفت در پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: در پایانه نفتی خارک طرح جامع حفاظت الکترونیک بسیار مهم و حیاتی است و درخواست ما از حراست شرکت ملی نفت ایران این است که زمینه‌ای فراهم شود تا این طرح با شتاب بیشتری به مرحله اجرا برسد.

غلامرضا نوری مومنی، رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران هم حفظ روند صادرات در شرایط تحریم و پس از آن پشتیبانی از افزایش تولید نفت خام را از موفقیت‌های برجسته شرکت پایانه‌های نفتی عنوان کرد.

وی گفت: این شرکت در شرایط سخت تحریم از این تهدید به عنوان یک فرصت خوب استفاده کرد و زیرساخت‎های تاسیسات ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام را نوسازی و بهینه‌سازی کرد تا در شرایط عادی بتواند از حداکثر ظرفیت‌ها و توان عملیاتی موجود بهره‌مند شود. با وجود این به‌روزرسانی در تاسیسات پایانه‎های نفتی خارک و شمال بود که امروز شاهد ثبت رکوردهای قابل توجه در میزان صادرات نفت خام و همچنین شرایط پایدار در سوآپ نفت خام هستیم.

نوری مومنی گفت: پس از رفع تحریم‌ها و دستور و تاکید وزیر نفت بر افزایش تولید نفت خام، در مدت 6 ماه، مناطق نفت‌خیز جنوب، تولید نفت خام را به میزان قابل توجهی افزایش داد و همپای آن، شرکت پایانه‌های نفتی ایران از این افزایش تولید در حوزه ذخیره‌سازی و صادرات به خوبی صیانت و پشتیبانی کرد.

وی تصریح کرد: در چنین شرکتی که مهم‌ترین وظیفه در تکمیل چرخه تولید نفت خام کشور را برعهده دارد، حراست یک اصل مهم و وظیفه بسیار راهبردی و سنگین است.

رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران افزود: حراست افزون بر فعالیت‌های تخصصی خود، باید روحیه تعامل و مشارکت‌جویی و همچنین آینده‌نگری و آینده‌پژوهی را در رأس فعالیت‌های خود قرار دهد، چراکه تداوم و پایداری و کمک به حفظ روند تولید نفت خام، رابطه‌ای مستقیم با این اصول دارد.

در این مراسم، محمدرضا سیفی به عنوان رئیس حراست شرکت پایانه‌های نفتی ایران منصوب و معارفه شد و از خدمات حبیب فرخی، رئیس پیشین حراست این شرکت قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 283067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =