​پیشرفت فاز یک طرح پتروشیمی مسجدسلیمان از 80 درصد گذشت

فاز یک (اوره و آمونیاک) پتروشیمی مسجد سلیمان 80.11 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود در صورت فراهم شدن شرایط لازم، ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، یوسف داوودی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان از اشتغال‌زایی مستقیم 1500 نفر همزمان با افتتاح این پتروشیمی خبر داد و گفت: تکمیل زنجیره ارزش به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه قرار دارد و توسعه همزمان بخش‌های بالادستی و پایین‌دستی می‌تواند روند ایجاد شغل‌های جدید را شتاب بخشد.

وی تسریع فعالیت‌های نصب تجهیزات و لوله‌کشی و پیش‌راه‌اندازی واحدهای یوتیلیتی را از برنامه‌های امسال بیان کرد و ادامه داد: همچنین طرح‌هایی به‌منظور رعایت استانداردها و دستورعمل‌های سازمان محیط زیست تدوین شده است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با اشاره به ضرورت رعایت بهداشت و ایمنی نیز گفت: پیمانکار ملزم به رعایت همه قوانین و دستورعمل‌های مربوط به بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کارکنان شاغل در پروژه است و این موضوع به صورت مدون و دوره‌ای کنترل می‎شود.

بر اساس این گزارش، ماموریت شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان جذب سرمایه برای توسعه مجتمع‌های پتروشیمی و مشارکت و سرمایه‌گذاری تخصصی بین‌المللی در سراسر زنجیره ارزش صنعت اوره، آمونیاک و الفین‌ها در محیطی ایمن، نوآورانه و سازگار با محیط‌زیست به منظور تأمین پایدار ارزش‌های ذی‌نفعان است.

کد خبر 283276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =