تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم پارس‌جنوبی آغاز شد

تعمیرات اساسی سال 97 پالایشگاه پنجم پارس‌جنوبی با مشارکت همه واحدهای عملیاتی همراه با رعایت دقیق مسائل ایمنی آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، مصطفی جهان‌خواه، رئیس بهره‌برداری پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس‌جنوبی، گفت: عملیات تعمیرات اساسی طبق برنامه زمانبندی از فاز 10 پالایشگاه پنجم آغاز شده است که طی آن، تجهیزات بر حسب ریسک به‌طور دقیق بازرسی می‌شوند.

وی با اشاره به اقدام‌های مهم در فاز 10 پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس‌جنوبی عنوان کرد: عملیات پیگرانی از خطوط دریایی در هر دو فاز و تخلیه کامل فشار خطوط دریایی به منظور نصب تیپ مشعل‌های سکوها از سوی عملیات شرکت نفت‌وگاز پارس انجام خواهد شد.

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس‌جنوبی ادامه داد: پروژه ایستگاه اندازه‌گیری گاز در دوره توقف کامل از 19 تا 28 مهرماه تکمیل و عملیاتی می‌شود و اقدام‌های اصلاحی و پیش‌بینی شده به‌منظور بهبود فرآیندها و بهینه‌سازی مصرف انرژی نیز در این دوره انجام خواهد شد.

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس‌جنوبی با اشاره به انجام عملیات تعمیرات اساسی در فاز 9 این پالایشگاه گفت: تعمیرات اساسی فاز 9 برای روزهای 19 تا 30 مهرماه برنامه‌ریزی شده است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی متخصصان و کارکنان پالایشگاه، با آمادگی کامل برای تامین پایدار گاز، به استقبال فصل سرما برویم.

کد خبر 285186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =