آغاز همزمان تعمیرات اساسی 4 کارخانه در مناطق نفت‎خیز جنوب

تعمیرات اساسی چهار کارخانه در شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب به‌طور همزمان آغاز شده است و پیش‎بینی می‌شود این تعمیرات در یک بازه زمانی 15روزه به پایان برسد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، خسرو محسنی، معاون مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‎آلات فرآیندی مناطق نفت‌خیز جنوب، از کارخانه تقویت فشار گاز آسماری اهواز 5، تقویت فشار گاز مایع مارون 5، ایستگاه تقویت فشار گاز کوپال بنگستان و واحد مشترک گاز مایع 700 نام برد و افزود: تعمیرات اساسی این کارخانه‌ها به صورت معمول  45 روز به طول می‌انجامد، اما پیش‎بینی می‌شود که افزون بر کاهش مدت زمان 30 روزه تعمیرات اساسی، از هدر رفتن روزانه  56 میلیون فوت مکعب گاز نیز جلوگیری شود.

وی یادآورشد: تعمیرات اساسی این کارخانه‎ها با فعالیت طاقت‌‏فرسای 200 نفر از گروه‎ها و واحدهای عملیاتی در مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی در دست اجراست.

محسنی گفت: گازهای ارسالی از کارخانه‎های مذکور پس ازورود به واحد مشترک گاز مایع 700، در فرآیندی سرمایش و آب‎زدایی می‎شوند و سرانجام گاز مایع برای تهیه خوراک به پتروشیمی بندر امام (ره) و گاز خشک آن نیز به منظور تامین مصرف خانگی به ایستگاه تقویت فشار گاز شهید محمدی اهواز ارسال می‎شود.  

تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی یکی از مدیریت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفت‎خیزجنوب است که در زمینه ساخت، پشتیبانی، تعیمرات و نگهداری، ماشین‌آلات فرآیندی، توربین‎ها، کمپرسورهای گازی، پمپ‎های انتقال نفت، الکتروموتورها و تجهیزات فرآورشی فعالیت می‎کند.

کد خبر 285242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =