توزیع ۱۰۰ درصدی نفت سفید در نقاط سخت‎گذر آذربایجان غربی

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از توزیع کامل نفت سفید در روستاهای مرزی و سخت‌گذر استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد گفت: هم اکنون بالغ بر ۵۵ درصد سهمیه نفت سفید تمامی مشترکان شهری و روستایی توزیع شده است.

وی آذربایجان غربی را به عنوان بزرگ‌ترین مصرف‌کننده نفت سفید کشور نام برد و افزود: ۳۵۰ میلیون لیتر سهمیه سالانه نفت سفید، برای بیش از ۱۶۰ هزار خانوار شهری و روستایی مشترک نفت سفید استان، تخصیص داده شده است.

مجرد، از عملیاتی شدن طرح آزمایشی توزیع الکترونیکی نفت سفید از طریق کارت‌های بانکی، از ابتدای سال ۹۷ خبر داد و گفت: سهمیه نفت سفید سرپرست خانوارها در کار‌ت‌های بانکی عضو شتاب، در چهار مرحله تعریف و توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با انجام مطالعات اولیه، در سه فاز شناسایی خانوارها با همکاری اداره پست، ثبت اطلاعات در سامانه تجارت آسان و هماهنگی با شبکه بانکی استان از طریق کارت بانکی، این مهم را عملیاتی کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه تصریح کرد: توزیع این فرآورده با کالابرگ با مشکلات زیادی از جمله هزینه بالای چاپ و توزیع و امحای کالابرگ و عدم دسترسی به آمار دقیق و میزان سوخت مصرفی حوزه عملیاتی تحت پوشش همراه بود.

کد خبر 285647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =