دوره سازوکارهای اجرایی بازار فرآورده‎های هیدروکربوری بورس انرژی برگزار می‎شود

دوره «سازوکارهای اجرایی در بازار فرآورده‌های هیدروکربوری بورس انرژی ایران و فرآیندهای عرضه و قیمت‎گذاری نفت و فرآورده‎های نفتی» به همت مرکز مالی ایران برگزار می‎شود.

به گزارش شانا به نقل از مرکز مالی ایران، این دوره در تاریخ 29 آبان ماه و به مدت چهار ساعت در مرکز مالی ایران برگزار می‎شود و هدف از برگزاری آن، بررسی سازوکارهای اجرایی و عملیاتی در بازار فرآورده‎های هیدروکربوری بورس انرژی و فرآیندهای مربوط به پذیرش، عرضه، معامله، تسویه و تحویل انواع کالا، انواع تابلوها و بازارهای معاملاتی و سازوکارهای مربوط به تسویه و تحویل است.

محمد صالحی‎فر، رئیس عملیات بازار فرآورده‎های هیدروکربوری بورس انرژی ایران و مدرس این دوره قرار است مخاطبان را با فرآیند عرضه نفت خام و مفاد مندرج در اطلاعیه عرضه نفت خام، انواع روش‎های قیمت‎گذاری نفت خام، بازارهای نفت خام در منطقه و نفت خام‌های شاخص آشنا کند.

از جمله مخاطبان این دوره می‎توان به مدیران و کارشناسان ارشد وزارت نفت، مدیران چرخه تولید و فروش نفت، مدیران ریسک شرکت‎های نفتی، پالایشگاه‎ها، شرکت‎های پتروشیمی، مدیران حقوقی شرکت‎های فعال در حوزه نفت و صنعت پالایش و پخش و ... اشاره کرد.

علاقه‌مندان ثبت‌نام در این دوره می‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‎های 66724343-66724545 تماس بگیرند یا به سایت مرکز مالی ایران به آدرس www.ifc.ir مراجعه کنند.

کد خبر 285654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =