بهره‌مندی روستاییان چشمه شور از خدمات درمانی

رئیس مرکز انتقال نفت چشمه شور از ارائه برخی خدمات بهداشتی و درمانی به خانوارهای روستای همجوار این تأسیسات خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه تهران، مهدی نجفی در این باره گفت: چشمه شور روستایی است که اهالی آن مدت‌هاست با مشکل کمبود آب مواجه هستند و این در حالی‌ است که هیچگونه مرکز بهداشتی و پزشکی نیز در این روستا وجود ندارد.

وی افزود: بهره‌مندی روستاییان از خدمات بهداشتی - درمانی و مشاوره‌ای و توزیع دارو زیر نظر پزشکیار از جمله خدمات درمانی ارائه شده به روستاییان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به این که این طرح در قالب طرح‌های مردم‌یاری و مسئولیت اجتماعی صورت می‌گیرد، تاکید کرد: در این طرح خدماتی از جمله ویزیت، دارو، مشاوره‌های بهداشتی و توجه به سلامت خانواده‌ها انجام می‌پذیرد تا بیماران مراجعه‌کننده به مرکز برای رفع کسالت و تحویل دارو دغدغه نداشته باشند.

نجفی با بیان این که مراقبت یا اندازه‌گیری فشار خون و تزریقات و پانسمان از دیگر اقدام‌های این درمانگاه است، بر ضرورت تقویت و گسترش نشاط و شادابی در بین اهالی روستا تاکید کرد.

وی کمک به بازسازی مسجد روستا، در اختیار قرار دادن مخزن آب برای شست‌وشو، استفاده از آمبولانس، ماشین آتش‌نشانی و سیستم اطفای حریق و همچنین برخورداری از سرویس ایاب و ذهاب کارکنان به قم و برعکس را از دیگر امکاناتی برشمرد که برای رفاه حال مردم روستای چشمه‌شور در نظر گرفته شده است.

به گزارش شانا، روستای چشمه شور در میانه بیابان و کویر محدوده قم و دریاچه حوض سلطان در 55 کیلومتری اتوبان قم به سمت تهران و در همسایگی مرکز انتقال نفت چشمه شور قرار دارد.

کد خبر 285681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =