پنجمین المپیاد آتش‌نشانان صنعت پتروشیمی برگزار شد

پنجمین المپیاد علمی عملیاتی آتش‌نشانان صنعت پتروشیمی به همت شرکت ملی صنایع پتروشیمی و به میزبانی پتروشیمی پلیمر کرمانشاه به مدت چهار روز برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در پنجمین المپیاد علمی عملیاتی آتش‌نشانان صنعت پتروشیمی ۱۹ شرکت پتروشیمی به همراه یک گروه آتش‌نشان شهری از کرمانشاه به عنوان میهمان با هم به رقابت پرداختند که بارزترین ویژگی‌ پنجمین دوره المپیاد علمی عملیاتی آتش‌نشانان صنعت پتروشیمی نسبت به دوره‌های قبل چالش دانش فنی و تخصصی آتش‌نشانان بود.

براساس این گزارش، آیین اختتامیه پنجمین دوره المپیاد علمی عملیاتی آتش‌نشانان صنعت پتروشیمی با حضور علیرضا نریمان‌نژاد، معاون مدیریت اچ‌اس‌یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سعیدی طاهری، مدیرعامل شرکت پتروشیمی پلیمرکرمانشاه و نمایندگان آتش‌نشانی و تربیت بدنی استان کرمانشاه برگزار و از سه تیم پتروشیمی پلیمر کرمانشاه به عنوان رتبه اول، شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، رتبه دوم و پتروشیمی بندر امام خمینی به عنوان رتبه سوم  تقدیر شد.

همچنین نفرات برتر رشته‌های انفرادی از پتروشیمی بندر امام خمینی در رشته حمل مصدوم، پلیمر کرمانشاه در رشته صعود از طناب، پتروشیمی بندر امام خمینی در رشته صعود از نردبان طنابی و پلیمر کرمانشاه در رشته دو 100 متر با مانع بودند.

در این دوره برای نخستین بار آزمون علمی به عنوان معیار انتخاب تیم‌های برتر به موارد دیگر اضافه شد که بر اساس این گزارش، پتروشیمی زاگرس تیم اول، پتروشیمی پارس تیم دوم و پتروشیمی کردستان به عنوان تیم سوم آزمون علمی معرفی شدند، همچنین پتروشیمی مهاباد تیم برگزیده اخلاق در این دوره شد.

 به گزارش نیپنا، پنجمین المپیاد علمی عملیاتی آتش‌نشانان صنعت پتروشیمی به همت شرکت ملی صنایع پتروشیمی و به میزبانی پتروشیمی پلیمر کرمانشاه به مدت چهار روز از ۲۳ آبان برگزار شد. این المپیاد هر دو سال یک بار با حضور آتش‌نشانان صنعت پتروشیمی برگزار می‌شود و در مرحله بعد تیم‌های برتر از چهار شرکت وزارت نفت با هم رقابت می‌کنند.

کد خبر 285697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =