وزیر نفت از خدمات علی کاردر قدردانی کرد

وزیر نفت در پیامی، از خدمات و تلاش‎های علی کاردر در صنعت نفت قدردانی کرد و نوشت: «اینجانب خود را مدیون صداقت، سخت‎کوشی و تلاش بی‎ادعای جنابعالی برای اعتلای صنعت نفت ایران می‌دانم.»

به گزارش خبرنگار شانا، متن پیام بیژن زنگنه به شرح زیر است:

«اکنون که در اجرای قانون جدید ممنوعیت خدمت بازنشستگان در دستگاه‎های دولتی، ادامه خدمت و همکاری تمام‎وقت جنابعالی با شرکت ملی نفت ایران خاتمه می‎یابد، وظیفه خود می‎دانم که از خدمات ارزشمند و موفق جنابعالی در مدتی قریب سی سال در صنعت نفت، به ویژه در مدت عهده‎داری مدیریت عامل شرکت ملی نفت ایران صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

تامین منابع مالی برای طرح‎های توسعه غرب کارون و پارس جنوبی و ادامه موفقیت‎آمیز توسعه آن‎ها، نهایی شدن مدل جدید قراردادهای نفتی برای توسعه میادین هیدروکربوری و پیگیری مجدانه برای عقد قراردادها و به سرانجام رساندن قراردادهای جمع‎آوری گازهای همراه نفت، از یادگارهای دوران مدیریت موفق جنابعالی در صنعت نفت ایران می‌باشد.
روحیه جنگنده و مقاوم شما در برابر مشکلات، به ویژه فشارهای ناشی از تحریم‎های ظالمانه اخیر، برای همه ما درس آموز بود. اینجانب خود را مدیون صداقت، سخت‌کوشی و تلاش بی‌ادعای جنابعالی برای اعتلای صنعت نفت ایران می‎دانم.

قطعا صنعت نفت در آینده نیز از تجارب گرانقدر جنابعالی بهره خواهد گرفت.

از خداوند قادر متعال برای جنابعالی و خانواده محترم سلامتی، بهروزی و ادامه توفیقات مسئلت دارم.»

کد خبر 285706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =