قرارداد بیمه مکمل درمان کارکنان قرارداد مستقیم شرکت ملی نفت ایران امضا شد

ظهر امروز (27 آبان ماه) قرارداد بیمه مکمل درمان کارکنان قرارداد مستقیم شرکت ملی نفت ایران با شرکت بیمه دانا امضا شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، ظهر امروز (27 آبان ماه) در آیینی، قرارداد بیمه مکمل درمان کارکنان قرارداد مستقیم شرکت ملی نفت ایران با شرکت بیمه دانا امضا شد.

رضا خلیلی، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیرصنعتی، در این آیین گفت: این قرارداد زمینه کمک به درمان و معیشت کارکنان صنعت نفت را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: طبق ابلاغیه وزیر، برای افزایش رفاه کارکنان قرارداد مستقیم، وظیفه انتخاب شرکت بیمه به کمیسیون مناقصات شرکت ملی نفت ایران واگذار شد.

معاون امور عملیات غیرصنعتی شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: شرکت بیمه دانا در این مناقصه برنده شده است و سه شرکت اصلی دیگر وزارت نفت در آینده به تبع این قرارداد، با شرکت بیمه دانا قرارداد بیمه تکمیلی امضا خواهند کرد.

خلیلی با اشاره به رفع مسائل حقوقی کارکنان قرارداد مستقیم در گذشته، عنوان کرد: خوشبختانه با امضای این قرارداد بحث درمان این کارکنان نیز رفع می‌شود.

وی ادامه داد‌: امیدواریم بیمه دانا با داشتن سابقه‎ای درخشان در صنعت بیمه و با عقد قرارداد با بیمارستان‎های خوب سراسر کشور، رضایت کارکنان صنعت نفت را جلب کند و این قرارداد در سال‎های آتی نیز تمدید شود.

معاون امور عملیات غیرصنعتی شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر نیازهای ویژه کارکنان مناطق عملیاتی افزود: انتظار داریم بیمه دانا با بیمارستان‎های صنعت نفت نیز همکاری کند تا کارکنان ما بتوانند از امکانات درمانی صنعت نفت نیز بهره ببرند.

خلیلی در پایان اظهار کرد: مسئله درمان، یکی از دغدغه‎های جدی کارکنان مدت موقت ما است و با از بین رفتن این دغدغه، موجبات افزایش راندمان کارکنان و پیشرفت هرچه بیش‎تر صنعت فراهم می‎شود.

ابراهیم کاردگر، مدیرعامل بیمه دانا نیز با اشاره به زیرساخت‎های مناسب این شرکت بیمه‎ای در حوزه درمان گفت: امضای این قرارداد برای صنعت نفت و صنعت بیمه کشور بسیار مهم است و به افزایش شاخص توسعه بیمه کشور کمک می‎کند.

وی تاکید کرد: ما می‌خواهیم همکاری‌های خود را با صنعت نفت در همه زمینه‎ها گسترش دهیم و امیدورایم بتوانیم در کاهش ریسک‎های صنعت نفت کمک کنیم.

براساس این گزارش، از روز سه‎شنبه 29 آبان ماه، کارکنان قرارداد مدت موقت شرکت ملی نفت ایران می‎توانند از طریق اتوماسیون اداری فرم اطلاعات را برای بیمه مکمل درمان تکمیل کنند.

به گفته وی، در صورتی که هر یک از کارکنان تا این روز به خدمات بیمه‎ای نیازمند باشند می‎توانند با ارائه معرفی‌نامه‎ای از طرف شرکت ملی نفت ایران به بیمه دانا مراجعه کنند.

بیمه مکمل درمان کارکنان قرارداد مستقیم صنعت نفت، هزینه‎های دندانپزشکی را نیز تا سقف مشخصی پوشش می‎دهد و همه کارکنان قرارداد مستقیم و افراد تحت تکفل آنان می‎توانند از این بیمه بهره‎مند شوند.

کد خبر 285710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =