افتخارهای بین المللی نفت مدیون تلاشگران این صنعت است

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان، افتخارهای داخلی و بین‌المللی صنعت نفت را مدیون تلاشگران این صنعت دانست و گفت: بیژن عالی‌پور، مدیرعامل سابق شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افتخار استان خوزستان است.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به اهواز، قاسم ساعدی عصر روز چهارشنبه (هفتم آذرماه) در آیین تجلیل و معارفه مدیران پیشین و جدید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران ضمن قدردانی از این مدیران به پاس سال‌ها خدمتگزاری و تلاش صادقانه در صنعت نفت اظهار کرد: آقای عالی‌پور به عنوان یکی از این مدیران افتخار استان خوزستان است.

وی با بیان این که اگر امروز صنعت نفت در منطقه و عرصه بین‌المللی مطرح است، به برکت حضور تلاشگران این صنعت است، افزود: از مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درخواست می‌کنم اقدام‌هایی به منظور افزایش انگیزه کارکنان صنعت نفت و ایجاد نشاط بین آنان و همچنین توجه بیشتر به حوزه مسئولیت اجتماعی انجام دهد.

مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران هفته گذشته در احکامی جداگانه احمد محمدی، جهانگیر پورهنگ و سیدعبدالله موسوی را به ترتیب به عنوان مدیران‌عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.

کد خبر 285911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =