کمیته مسئولیت اجتماعی در مناطق نفت‎خیز جنوب تشکیل می‎شود

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب از برنامه‎ریزی برای تشکیل کمیته مسئولیت اجتماعی به منظور رسیدگی بیشتر به مسائل مبتلابه مناطق زیر پوشش این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا، احمد محمدی در گفت‎وگو با هفته‎نامه مشعل، با بیان این مطلب افزود: نیروی انسانی، فقط نیروی انسانی صنعت نفت نیست؛ همان مردمی که اطراف تاسیسات ما در حال فعالیت هستند، از پنجره‌های منازل‌شان نور مشعل‌های واحدهای بهره‌برداری را می‎بینند و دکل، تاسیسات و خط لوله مقابل چشمان‎شان است نیز نیروی انسانی به شمار می‎روند.

وی اولویت کاری نخست خود را پیگیری کار با رویکرد تعاملی، مدیریت سیستم‎محور و فرآیند نگر و توجه و احترام به نیروی انسانی عنوان کرد و درباره بهره‎مندی از حضور بانوان در عرصه‎های مدیریتی این شرکت گفت: آنطور که باید و شاید جانشین‎پروری و نیروپروری در این زمینه نداشته‎ایم، اما واقعا به حضور همه‎جانبه زنان نیاز داریم. در این شرکت، زنان مستعد و توانمندی فعالیت می‎کنند و می‎توانیم در مجموعه‎های ستادی از حضور آنان استفاده کنیم.

محمدی ایجاد انگیزه و نشاط در میان کارکنان، ارتقای فرهنگ شخصی و سازمانی، تکریم نیروی انسانی و توجه به سلامت جسم و روح کارکنان را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: به‎تازگی در شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، اقدام مناسبی انجام شده تا حداقل ترمیم در حقوق نیروهای ارکان ثالث ایجاد شود که در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، مباحث مرتبط با بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)، همچنین تولید صیانتی و توجه به منابع هیدروکربوری و تاسیسات مرتبط آنها که در بخش دوم عمر خود قرار دارند، از دیگر اولویت‎های شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب است.

کد خبر 286222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =