خط انتقال گاز تربت‌حیدریه - کاشمر پیش از موعد افتتاح می‌شود

مدیریت تأمین کالا، ایجاد تغییرات نوآورانه و استفاده از توان سازندگان داخلی، عواملی هستند که سبب شده‌اند تا پروژه خط انتقال گاز تربت حیدریه - کاشمر، پنج ماه زودتر از موعد مقرر و قبل از فصل سرما به بهره‌برداری برسد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، بهرام صلواتی، معاون مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران درباره افتتاح خط انتقال گاز جدید در شمال‌شرق کشور، گفت: تأمین کالا، رکن اساسی اجرا در چنین پروژه‌هایی است و ما موفق به تامین حدود 180 قلم کالا اعم از شیرآلات، اتصالات، لانچر و ریسیور و ارسال به‌موقع آنها به پروژه شده‌ایم.

وی درباره ویژگی‌های خط لوله تقویتی تربت حیدریه - کاشمر که به طول بیش از ۷۵ کیلومتر و در قالب PC اجرا شده است، اظهار کرد: برخی از شیرهای قدیمی که خصوصیات مشابه اقلام مورد نیاز را داشتند نیز پس از اورهال (تعمیرات اساسی) در پروژه به کار گرفته شدند و رضایت بهره‌بردار را به همراه داشتند.

معاون مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز در بیان فواید احداث خط تقویتی تربت حیدریه - کاشمر توضیح داد: هر سال در فصل سرما منطقه سردسیر تربت حیدریه و کاشمر با کاهش فشار گاز روبه‌رو می‌شدند، به گونه‌ای که صنایع به مصرف سوخت‌ مایع روی می‌آوردند، اما در سرمای امسال، منازل و صنایع منطقه، زمستانی آرام را سپری خواهند کرد.

کد خبر 286237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =