بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پتروشیمی جم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در مجتمع عظیم پتروشیمی جم از روند پیشرفت تعمیرات اساسی این شرکت بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی جم، جمشید تقی زاده صبح امروز (شنبه، 24 آذرماه) ضمن بازدید از روند پیشرفت تعمیرات اساسی این شرکت در جمع کارکنان پتروشیمی جم گفت: من به نمایندگی بیش از 1.5میلیون بازنشسته امروز اینجا هستم تا به شما خداقوت بگویم.

وی به این نکته اشاره کرد که تدارک و اجرای عملیات تعمیر و نگهداری نشان از یک نظم و اراده بزرگ دارد که امروز به‌خوبی بروز یافته است و این شرایط امروز در پتروشیمی جم و این شور و اشتیاق به خدمت، من را به یاد مجاهدت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس می‌اندازد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: صاحبان اصلی این شرکت که از بازنشستگان و شریف‌ترین قشور جامعه هستند باید بدانند که ما و مجموعه‌های متعلق به آنها نسبت به سرمایه این عزیزان حساس و دقیق هستیم و از هیچ کوششی دریغ نداریم.

تقی‌زاده در بازدید از ساختمان پژوهش پتروشیمی جم، حال و هوای این روزهای مجتمع عظیم جم را امید بخش و روح افزا توصیف کرد و افزود: سرمایه‌های اصلی، همین تفکرات ناب و اراده شماست.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، نام بردن از دستاوردها میسر نیست بنابراین در چند ماه آینده اقدام‌های تحول آفرین حاصل دست و فکر شما را به جامعه صنعت هدیه خواهیم داد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشـاره به انتخاب درست و به‌جـای شعـار این تعمیـرات اسـاسی گفت: اراده و اعتقاد به شعار «جهاد ادامه دارد» در جبین همه مشهود است.

کد خبر 286242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =