سیاست‎های فرهنگی ملی حفاری باید همسو با اهداف برنامه‎های صنعت نفت باشد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری گفت: سیاست‎های فرهنگی این شرکت باید همسو با برنامه‎های صنعت نفت ترسیم و اجرا شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری، سیدعبدالله موسوی در بازدید از مجموعه‎های فرهنگی، رفاهی و ورزشی شرکت ملی حفاری افزود: بازسازی مجموعه‎های فرهنگی، رفاهی و ورزشی این شرکت باید بر اساس اولویت‎ها و در چارچوب برنامه، عملیاتی شود.

وی بر استفاده بهینه کارکنان و خانواده‎های آنان از امکانات و فضاهای موجود فرهنگی، رفاهی و ورزشی شرکت ملی حفاری تاکید کرد و گفت: این شرکت امکانات فرهنگی اعم از سالن‎ اجتماعات، سینما، کتابخانه و ... در اختیار دارد که در صورت داشتن برنامه‎ریزی مشخص می‎توان افزون بر ارائه خدمات مطلوب به خانواده‎های کارکنان، بخشی از نیازهای عمومی را نیز تامین کرد. 

موسوی اهتمام ویژه به مسائل رفاهی کارکنان و خانواده‎های آنان را در ایجاد انگیزه و افزایش بازده کار تاثیرگذار دانست و افزود: سیاست‎های فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران باید همسو با اهداف صنعت نفت ترسیم و اجرا شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، توجه به ایجاد امکانات و ارائه خدمات رفاهی به کارکنان عملیاتی به‌ویژه کارکنان طرح اقماری را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید ضمن بهینه‎سازی هزینه‎ها، کیفیت خدمات به نحو مناسب حفظ و رضایتمندی کارکنان لحاظ شود.

کد خبر 286260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =