تعداد جایگاه‎های نفت‌گاز یورو ۵ ارومیه به ۳۳ جایگاه رسید

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از افزایش تعداد جایگاه‎های نفت‌گاز یورو ۵ منطقه به ۳۳ جایگاه با هدف حفظ محیط زیست خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، احمد مجرد از افزایش تعداد جایگاه‌های سوخت نفت‌گاز یورو ۵ به ۳۳ جایگاه در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: با توزیع این فرآورده سازگار با محیط زیست، از میزان آلاینده‌های زیست محیطی به‌شدت کاسته می‌شود و امیدواریم زمستان امسال شاهد کمترین میزان آلودگی هوا در استان و به‌‌ویژه در شهرستان ارومیه باشیم.

وی اظهار کرد: سوخت یکی از مؤلفه‌های تاثیرگذار در آلودگی هواست و خودروهای فرسوده، ناوگان حمل‌ونقل عمومی و صنایع، سهم بسیار بالا و موثری در کنترل آلودگی هوا دارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه درباره میزان توزیع نفت‌گاز یورو 5 اظهار کرد: روزانه در جایگاه‌های عرضه سوخت مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی بیش از ۵۳۰ هزار لیتر نفت‌گاز یورو ۵ توزیع می‌شود.

مجرد با بیان این‌که نفت‌گاز یورو 5 در محورهای مواصلاتی استان، کمربندی‌های شهری و جایگاه‌های پرتردد منطقه توزیع می‌شود و از نظر قیمت تفاوتی با نرخ نفت‌گاز معمولی ندارد، توزیع این فرآورده را نشان از عمل به تعهدهای وزارت نفت در کاهش آلایندگی سوخت‌های فسیلی دانست و افزود: توزیع این فرآورده گام ارزشمند دیگری برای بهبود وضع زیست محیطی استان‌ آذربایجان غربی به‌ویژه شهر ارومیه است.

کد خبر 286268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =