۲۲۷ کارت هوشمند سوخت غیرمجاز در استان قم کشف و مسدود شد

در پیگیری‌های به عمل آمده و اعزام گروه‌های گشت و بازرسی به جایگاه‌های عرضه سوخت استان قم، سوءاستفاده از ۲۲۷ کارت هوشمند سوخت غیرقانونی محرز و پس از دریافت دستور مقام قضایی مسدود شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، محسن وزارتی مدیر  این منطقه گفت: این منطقه همانند سال‌های گذشته تلاش خود را برای جلوگیری از تخلف‌ها در حوزه توزیع و مصرف فرآورده‌های نفتی به‌ویژه برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان از کارت‌های هوشمند سوخت دوچندان کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به احراز تخلف سوءاستفاده از کارت‌های هوشمند سوخت نفت‌گاز، ضمن مسدودکردن کارت‌های کشف شده، پرونده دارندگان کارت و مالکان خودروهای سوءاستفاده‌کننده به مراجع قضایی ارسال شده است.

مدیر منطقه قم با بیان اینکه بازرسی و بازدیدهای منظم از جایگاه‌های عرضه سوخت با حضور و همکاری نزدیک دیگر دستگاه‌های نظارتی تحقق یافته است، افزود: این بازدیدها با حضور سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اداره استاندارد و نیروی انتظامی و به‌منظور تحقق حقوق شهروندی و ایجاد زمینه عرضه مطلوب و پایدار سوخت در جایگاه‌های منطقه و دیگر حوزه‌های مربوط به مصرف‌کنندگان انجام شده است و این روند مستمر و بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 286801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =