وضعیت صدور و توزیع کارت هوشمند سوخت رهگیری می شود

مالکان خودرو می توانند در هر زمانی برای آگاهی یافتن از وضعیت صدور و توزیع کارت هوشمند سوخت خود به سایت www.epolice.ir مراجعه کنند.

به گزارش شانا، مالکان خودرو می‌توانند با مراجعه به سایت یاد شده و با دریافت کد مرسوله پیشتاز، محل کارت خود را از طریق سایت شرکت پست به نشانی www.post.ir  نیز رهگیری کنند.
گزارش خبرنگار شانا درباره نحوه توزیع کارت هوشمند سوخت می افزاید: کارت هوشمند سوختی که به پلیس برگشت خورده است، ابطال و کارت و شماره مرسوله جدید صادر می شود.
بر این اساس، چنانچه کارت هوشمند سوخت به هر دلیلی برگشت بخورد، باطل و دوباره صادر می شود و دارنده آن می تواند از طریق سایت اینترنتی
www.epolice.ir وضعیت کارت خود را پیگیری کند.
ماموران شرکت پست برای تحویل کارت هوشمند سوخت در دو نوبت به نشانی مالک خودرو مراجعه می کنند و چنانچه در نوبت اول کسی برای دریافت کارت هوشمند سوخت در محل حضور نداشته باشد، مامور پست پس از یک هفته دوباره مراجعه می کند، اما اگر در نوبت دوم هم کسی در محل حاضر نباشد، برگه آگهی در محل گذاشته می شود تا مالک کارت هوشمند بتواند با در دست داشتن آن به اداره پست منطقه مراجعه کند و کارت خود را تحویل بگیرد.
همچنین در صورت نقص یا تغییر نشانی مالک، کارت هوشمند به اداره پست برگشت می خورد و به مدت یک ماه در «باجه معطله» اداره پست نگهداری می شود، چنانچه در یک ماه یادشده، مالک کارت هوشمند به اداره پست مراجعه کند، پست با دریافت نشانی صحیح دوباره کارت را برای مالک خودرو ارسال می کند، اما در صورت مراجعه نکردن مالک، کارت هوشمند به شرکت پژوهش و توسعه ناجی برگشت داده می شود.
بر پایه این گزارش، اگر مالک به وسیله سایت
www.epolice.ir یا دفاتر پلیس 10+ یا مراکز راهنمایی و رانندگی سراسر کشور، نشانی خود را اصلاح کند، کارت هوشمند سوخت دوباره به نشانی جدید اعلام شده ارسال می شود.
کد خبر 97932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =