تعمیر و بهسازی جاده های اصلی حوزه عملیاتی شرکت نفت و گاز گچساران

با هدف نگهداشت و بالابردن ضریب ایمنی، جاده های اصلی حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تعمیر و بهسازی می شود.

به گزارش شانا در مناطق نفت خیز جنوب، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به این منظور پروژه ای تعریف کرده و افزون بر 39 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.

 

در قالب اجرای این پروژه، جاده های اصلی حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تا شعاع  150 کیلومتری از مرکز چهار راه بی بی حکیمه در استان کهگیلویه و بویراحمد مرمت خواهد شد.

 

طول کلی جاده های پیش گفته حدود 390 کیلومتر و اجرای عملیات شامل خاکبرداری، خاکریزی، احداث آبروهای بتنی، سنگ کاری، زیر اساس، اساس، تهیه و اجرای آسفالت گرم و خط کشی مسیر است.

 

این پروژه هم اکنون در مرحله مناقصه برای انتخاب پیمانکار  قرار دارد و مدت اجرای آن 12 ماه پیش بینی شده است.

 

شرکت نفت و گاز گچساران یکی از پنج شرکت بهره برداری تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که گستره عملیاتی آن در استان های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر پراکنده است.

 

بخشی عمده ای از جاده های ارتباطی تاسیسات و چاه های این شرکت که روزانه حدود 760 هزار بشکه نفت توان تولید دارد در مناطق سخت گذر و کوهستانی واقع شده است.

 

تعمیر و بهسازی این جاده ها افزون بر افزایش ایمنی و آسان کردن تردد خودروهای شرکتی، سهولت در رفت و شد ساکنان شهری و روستایی شهرستان گچساران و شهرهای همجوار  را به همراه دارد.

کد خبر 143521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =