سرپرست مدیریت تدارکات و امور کالا شرکت نفت فلات قاره ایران منصوب شد

شانا _ گروه نفت: مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در حکمی محسن نجف‌زاده از کارکنان قدیمی و با سابقه مدیریت تدارکات و امور کالا را به عنوان سرپرست این مدیریت منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، در حکم زیرکچیان زاده خطاب به محسن نجف‌زاده آمده است: با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، بدین وسیله به عنوان سرپرست مدیریت تدارکات و امور کالا شرکت منصوب می‌گردید. امید است با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

محسن نجف‌زاده در گفت‌وگویی کوتاه بر انجام کارها به صورت سیستماتیک تاکید کرد و گفت: اعتقاد دارم برنامه‌ریزی برای آینده و انجام کارها به صورت سیستمی بسیار مهم است، زیرا سبب بهبود روند کار و پیشبرد اهداف شرکت می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه با همکاری کارکنان مدیریت تدارکات و امور کالا شرکت نفت فلات قاره ایران در این سال‌ها توانستیم خرید و فروش کالاهای موردنیاز را به صورت مدون برنامه‌ریزی کنیم و گام مهمی در مسیر انجام درست کارها برداریم.

محسن نجف‌زاده متولد 1333 شهر تبریز است. وی تحصیلات خود را در رشته مهندسی برق دانشگاه فیلیپین به پایان رساند. نجف‌زاده در سال 1362 وارد صنعت نفت شد و در واحد طبقه‌بندی کالا تدارکات شرکت نفت فلات قاره ایران مشغول به کار شد.

وی همچنین دو سال به عنوان کارشناس خرید به شارجه اعزام شد و به خدمت پرداخت. نجف‌زاده در این سال‌ها در سمت‌های معاون رئیس خرید خارجی، رئیس خرید خارجی، رئیس طبقه‌بندی کالا، رئیس سفارشات و تمام واحدهای تدارکات به فعالیت پرداخته است.

مهندس زیرکچیان‌زاده در حکمی دیگر از صدری افقه، مدیر پیشین تدارکات و امور کالا شرکت نفت فلات قاره ایران، قدردانی کرد.
      

کد خبر 178626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =