مصرف 660 میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه تربت حیدریه

مصرف انواع فرآورده نفتی منطقه تربت حیدریه در 11 ماه امسال به 660 میلیون لیتر نزدیک شد.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه به خبرنگار شانا گفت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه، 658 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت گاز، نفت سفید و نفت کوره در این منطقه مصرف شده است.

مجتبی دلبری سهم بنزین مصرفی این منطقه را در 11 ماه امسال، 207 میلیون لیتر اعلام و اظهار کرد: مصرف این فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه پارسال، یک درصد کاهش یافته است.

وی از مصرف 77 میلیون لیتر نفت سفید در 336 روز امسال خبر داد و افزود: این مقدار از کاهش 24 درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه سال پیش حکایت دارد.

دلبری نظارت بر توزیع و پایش مصرف کنندگان در مرحله دوم توزیع کالا برگ نفت سفید را از دلایل اصلی کاهش مصرف نفت سفید اعلام کرد.

به گفته وی در 11 ماه امسال، 349 میلیون لیتر نفت گاز و 25 میلیون لیتر نفت کوره در این منطقه مصرف شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه تصریح کرد: مصرف نفت گاز در بازه زمانی یاد شده نسبت به مدت مشابه پارسال هشت درصد و نفت کوره نیز 41 درصد کاهش داشته اند.

دلبری کاهش مصرف نفت گاز و نفت کوره را توسعه شبکه گازرسانی،کنترل های میدانی، تعیین سهمیه های واقعی مصرف کنندگان و رکود پروژه های ساختمانی عنوان کرد.

وی با اشاره به افزایش 12 درصدی مصرف گازطبیعی فشرده (سی ان جی) خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه، 71 میلیون متر مکعب از این سوخت در منطقه مصرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه با بیان این که روزانه 215 متر مکعب سی ان جی از طریق 31 باب جایگاه عرضه این سوخت در منطقه تربت توزیع می شود، افزود: با استفاده از این سوخت پاک، در 11 ماه  امسال، در مصرف 79 میلیون 520 هزار لیتر بنزین صرفه جویی شده است.

دلبری درباره مصرف گاز مایع (ال پی جی) این منطقه نیز اظهار کرد: در بازه زمانی یاد شده، 16 هزار و 200 تن از این سوخت در تربت حیدریه مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال، 9 درصد کاهش یافته است.

کد خبر 236649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =