تسلیت مدیرعامل متن برای درگذشت کارکنان در سانحه تصادف

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت در پیامی درگذشت چند نفر از هموطنان و کارکنان پیمانکاری شاغل در مناطق عملیاتی غرب کارون را که در سانحه‌ تصادف، صبح امروز (چهارم دی‌ماه) جان خود را از دست دادند به بازماندگان، خانواده آن مرحومان و همکاران این شرکت تسلیت گفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و توسعه نفت، در پیام ابوذر شریفی آمده است:

«متأسفانه باخبر شدیم که چند نفر از هموطنان و کارکنان پیمانکاری شاغل در مناطق عملیاتی غرب کارون در سانحه تصادف زنجیره‌ای در جاده خرمشهر - اهواز و در حین جابه‌جایی به محل خدمت، به لقاءالله پیوستند.

مشیت و تقدیر الهی بر این بود که دست اجل، چند نفر از هموطنان و کارکنان پیمانکاری شاغل در مناطق عملیاتی غرب کارون را از میان ما ببرد و دل همه دوستداران و همکارانشان را آکنده از غم و اندوه نماید. بدون شک غم از دست دادن عزیزان و به سوگ نشستن، صبر عظیم می‌خواهد و تحمل چنین داغی که بر دلمان نقش بسته بسیار سخت است، اما چاره‌ای جز تسلیم در بارگاه پروردگار بخشنده و رحیم نیست.

اینجانب، این ضایعه جانگداز و دردناک را خدمت خانواده‌های معظمشان، همچنین همکاران شرکت تسلیت عرض نموده و ضمن طلب غفران و رحمت واسعه الهی برای آن عزیزان، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

ضمناً لازم است واحد اچ‌اس‌ئی این شرکت نسبت به علت وقوع حادثه بررسی لازم را انجام دهد و به‌منظور جلوگیری از موارد مشابه برای کارکنان و نیروهای شاغل در پیمانکاران مناطق عملیاتی تمهیدات لازم صورت پذیرد که این مهم مورد تأکید مقام‌های ارشد وزارت نفت نیز هست.»

کد خبر 450794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =