قطع گاز ۳۱۱ اداره دولتی با اجرای طرح ضربتی پایش مصرف در یک روز

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: شامگاه سه‌شنبه (۱۳ دی‌ماه) در پی اجرای طرح ضربتی پایش مصرف گاز اداره‌ها، وضع مصرف گاز ۳ هزار اداره دولتی در کشور مورد بررسی قرار گرفت که از این بین، گاز ۳۱۱ اداره پرمصرف قطع شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به کاهش شدید دما در این هفته، اجرای طرح بازرسی وضع مصرف و پایش دمای اداره‌های دولتی با شدت بیشتری انجام و برخورد با نهادهای متخلف در این حوزه با جدیت انجام خواهد شد.

وی افزود: شامگاه سه‌شنبه (۱۳ دی‌ماه) با اجرای طرح ضربتی پایش دما در اداره‌های استان‌های پرمصرف، دمای نزدیک به ۳ هزار اداره دولتی مورد پایش قرار گرفت که بر این اساس، گاز ۳۱۱ اداره دولتی که با وجود صدور اخطار قبلی به اصلاح مصرف مبادرت نکردند، قطع  شد، همچنین ۳۱ مورد اخطار برای اداره‌های متخلفی که اخطار نگرفته بودند، صادر شد.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به انجام بازدیدهای ادواری ازسوی گروه‌های  کارشناسی شرکت ملی گاز ایران، بر لزوم رعایت بخشنامه مصوب درباره حفظ دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه در فضای داخلی و دمای ۱۸ درجه در راهروها و فضاهای عمومی و سرپوشیده تأکید کرد.

رحمانی گفت: با توجه به بخشنامه مصوب هیئت وزیران، دمای رفاه اداره‌ها ۱۸ درجه سانتیگراد است و بر مبنای این بخشنامه، مسئولان مربوطه در اداره‌ها موظف‌اند حداکثر یک‌ ساعت پیش از آغاز کار، وسایل گرمایشی را روشن و یک ساعت پیش از پایان کار نیز خاموش کنند.

کد خبر 466847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =