انجام موفقیت‌آمیز ۱۰۲۷ مورد تعمیرات و پشتیبانی خطوط لوله نفت در گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از انجام ۱۰۲۷ مورد مأموریت موفقیت‌آمیز در قالب ایمن‌سازی، تعمیرات غیرمترقبه و اصلاحیه‌های مهندسی در سال ۱۴۰۱ در محدوده خطوط لوله این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از  شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی با اشاره به اینکه شرکت گچساران از نظر حوزه فعالیت جایگاه ویژه‌ای در کشور  دارد، تصریح کرد: این شرکت تعمیرات و پشتیبانی بیش از ۷ هزار کیلومتر خط لوله را  که بخش قابل توجهی از آن در مناطق سخت‌گذر است، به‌عهده دارد.

وی ادامه داد: بخشی از خطوط لوله شرکت گچساران به علت فرسودگی در مواردی با مشکلاتی روبه‌رو شد که اداره تعمیرات با تلاش فراوان در کمترین زمان ممکن و با هدف صیانت از تولید، همچنین حفظ محیط زیست، این خطوط را دوباره عملیاتی کردند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: در بحث ایمن‌سازی خطوط روزمینی و زیرزمینی به متراژ ۱۲۴ کیلومتر ایمن‌سازی انجام شده است.

کمالی یادآورشد: مجموع تعهدات و هزینه ایجاد شده در سال ۱۴۰۲ از سوی این امور ۳ هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ یک هزار و ۷۰۶ میلیارد ریال مربوط به بخش کالا و بقیه مربوط به بخش پروژه‌هاست.

کد خبر 474055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =