وزارت نفت برترین دستگاه در استفاده از توان دانش‌بنیان‌ها طی سال ۱۴۰۲ بود

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت نفت قراردادهای خوبی در داخل و دانش‌بنیان‌ها و هم در بخش خارجی و کشورهای همسایه امضا کرده است، گفت: وزارت نفت برترین وزارتخانه‌ در استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۲ بود.

هادی بیگی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به موفقیت‌های وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ به‌ویژه استفاده از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره و اظهار کرد: وزارت نفت در این مدت قراردادهای خوبی در بخش داخلی و دانش‌بنیان‌ها و هم در بخش خارجی و کشورهای همسایه امضا کرده است که در آینده چشم‌انداز خوبی را برای صنعت نفت و گاز کشور رقم خواهد زد.

وی افزود: در این مدت شاهد صدور دانش فنی و خدمات مهندسی در بخش نفت به برخی کشورها بودیم. دولت با این رویکرد نه‌تنها درآمدزایی ارزی خود را بهبود بخشید، بلکه در حقیقت علم و دانش فنی را نیز در این کشورها توسعه داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه وزارت نفت، دانش‌بنیان‌ها را تنها نگذاشته و از این شرکت‌ها حمایت خوبی داشته است، تصریح کرد: این حمایت تا جایی پیش رفت که وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ رتبه نخست حمایت از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان را میان دیگر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها کسب کرد.

کد خبر 638886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =