انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون

مدیر خدمات شرکت نفت و گاز مارون از انتقال موفقیت‌آمیز یک دستگاه نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی از مجتمع صنعتی شماره یک به مجتمع صنعتی شماره ۵ این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، سیاوش سهرابی‌مقدم با اشاره به انتقال یک دستگاه نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در این شرکت گفت: نمک‌گیر از لحاظ فرایندی اهمیت زیادی در تولید نفت دارد. این نمک‌گیر با ظرفیت ۵۵ هزار بشکه، با هدف کنترل کیفیت و افزایش ظرفیت تولید نفت خام در نمک‌زدایی مارون ۱، از سوی کارکنان شرکت بازسازی و تعمیر شده و در برنامه جابه‌جایی، به نمک‌زدایی مارون ۵ منتقل شد.

وی افزود: جابه‌جایی محموله‌های ترافیکی نیازمند برنامه‌ریزی و بهره‌جویی از بهترین ماشین‌های بارگیری، انتقال و استقرار است که به همت ترابری شرکت موفق شدیم این جابه‌جایی را انجام دهیم. برای این کار از یک کشنده سنگین ۱۶ محور و دو دستگاه جرثقیل ۹۰ و ۱۰۰ تنی استفاده کردیم و در ۴۸ ساعت، با هزینه‌ای ۱۰ میلیارد ریالی، این نمک‌گیر برقی را به محل موردنظر رساندیم.

افزون‌ بر بازسازی و تعمیر این نمک‌گیر از سوی کارشناسان شرکت نفت و گاز مارون، اجرای فونداسیون آن از سوی امور مهندسی و ساختمان، و نصب ادوات کنترلی و تجهیزات برقی آن از طرف اداره نگهداری و تعمیرات این شرکت انجام شد که در نوع خود دستاوردی مهم در همه ابعاد به‌ شمار می‌آید.

کد خبر 640351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =