منطقه ۴ عملیات انتقال گاز و پارک علم و فناوری خراسان رضوی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری منطقه ۴ عملیات انتقال گاز و پارک علم و فناوری خراسان رضوی با حضور غلامعباس حسینی، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی و مدیرمنطقه ۴ عملیات انتقال گاز در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امضا شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد امتحانی، مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز با تأکید بر تولید و استفاده از محصولات ‌دانش‌بنیان در صنعت گاز، گفت: این تفاهم‌نامه به‌منظور تحقق و ارتقای عملیاتی زیست‌بوم فناوری تخصصی با توجه به ظرفیت صنعتی استان خراسان رضوی، تجاری‌سازی خدمات و محصولات دانش‌بنیان و دانش‌نهاد، بومی‌سازی، تولید انبوه و خرید دانش فنی و تجهیزات گلوگاهی به‌ویژه تجهیزات با فناوری پیشرفته امضا شد.

وی افزود: چشم‌انداز و راهبرد شرکت انتقال گاز و مناطق تابع آن، حمایت و سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر از محصولات دانش‌بنیان است و همین عامل از جمله رویکردهای ما برای امضای این تفاهم‌نامه بود.

مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز با اشاره به تولید و ساخت ۱۰۴ قطعه و ریزقطعه مورد نیاز صنعت گاز در این منطقه عملیاتی، تصریح کرد: به همت کارکنان این منطقه و برای نخستین بار در کشور، موفق به تعمیر انواع مختلف بال ولو جوشی در قطرها و اندازه‌های مختلف شدیم که افزون بر صرفه‌جویی‌های بزرگ ارزی، ایران را به جمع باشگاه چهار کشور تعمیرکننده این بال‌ولوها در جهان رسانده است.

امتحانی درباره شیوه اجرای این تفاهم‌نامه توضیح داد: به منظور تحقق مفاد این تفاهم‌نامه، نمایندگان تام‌الاختیار از پارک علم و فناوری و منطقه ۴ توسط طرفین تعیین و به عنوان کارگروه مشترک معرفی می‌شوند. همچنین برای هر پروژه مصوب قرارداد فناوری جداگانه‌ای امضا و در آن شرایط لازم، مشخص می‌شود.

کد خبر 641365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =