خدمت به مردم ایران در منطقه ویژه پارس بی‌وقفه ادامه دارد

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: هدف اصلی رئیس‌جمهوری شهید و مردمی ما تلاش شبانه‌روزی و رفع امور مردم به بهترین نحو ممکن و بدون اختلال بوده است و بر همین اساس، امروز فعالیت‌ها در این منطقه از کشور بدون وقفه ادامه دارد.

به گزارش شانا به‌نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس، سخاوت اسدی در نشست مدیریت شرایط اضطراری این سازمان با اشاره به حادثه دلخراش سقوط بالگرد گفت: شهادت رئیس‌جمهوری پرتلاش و خادم‌الرضا(ع)، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار این استان، جمعی از فرماندهان سپاه و کادر پروازی را تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به روش و منش آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در خدمتگزاری به مردم بیان کرد: ازآنجاکه هدف اصلی رئیس‌جمهور مردمی ما تلاش شبانه‌روز و رفع امور مردم به بهترین نحو ممکن و بدون اختلال بوده است، فعالیت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی پارس بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس این منطقه را پایتخت انرژی و قلب اقتصاد ایران دانست و افزود: امروز تأمین گاز کشور و سایر محصولات ازجمله تأمین فرآورده‌های نفتی، خوراک پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها و مواد اولیه بسیاری از صنایع کشور که اهمیت بالایی دارند، در منطقه ویژه پارس انجام می‌شود و به همین دلیل این منطقه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

اسدی با اشاره به برگزاری نشست‌هایی با مدیران عامل مجموعه‌های تولید در بخش سکوها، پالایشگاه‌ها و صنایع پایین‌دستی تصریح کرد: هم‌اکنون به‌منظور تأمین امنیت منطقه، نیروهای امنیتی، انتظامی، اچ‌اس‌ئی، حراست و دیگر بخش‌ها در آمادگی کامل قرار دارند.

وی افزود: با تدابیر انجام‌شده، همه همکاران ما برای ارائه خدمات به مردم عزیز کشورمان آمادگی لازم را دارند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس بیان کرد: بروز این ضایعه دردناک برای کشورمان اتفاقی تلخ، بزرگ و هولناک است، اما نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول عمر خود از این اتفاق‌ها به خود دیده است و به مدد و الطاف الهی، رهبری حضرت امام‌خمینی(ره) و درایت مقام معظم رهبری توانستیم از این گردنه‌های سخت عبور کنیم.

اسدی با بیان اینکه با مدیریت عالی رهبر معظم انقلاب و تدبیر معظم‌له از این واقعه تلخ عبور خواهیم کرد، افزود: تلاش همه دولتمردان، نیروهای مسلح و بخش‌های اقتصادی و غیراقتصادی، خدمت به مردم بدون هیچ‌گونه خللی است.

وی با بیان اینکه همه ما سربازان نظام بوده و به‌طور کامل تحت فرمان رهبر عزیزمان هستیم، گفت: تلاش می‌کنیم در منطقه ویژه اقتصادی پارس خللی در روند تولید پالایشگاه‌ها، سکوها، پتروشیمی‌ها و سایر صنایع وابسته ایجاد نشود و قطعاً همه تدابیر خود را برای رفاه و آسایش مردم به‌ کار می‌گیریم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس با بیان اینکه هیچ وقت یاد و خاطره انسان‌های خدوم و شایسته‌ای همچون آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان، آیت‌الله آل‌هاشم، شهید مالک رحمتی و سردار مهدی موسوی از اذهان ما پاک نمی‌شود، تصریح کرد: بی‌شک مسیر زندگی و روش و منش این بزرگواران، شیوه و الگویی برای ما خواهد بود تا به لطف خدا خدشه‌ای در روند امور کشور ایجاد نشود.

اسدی با تأکید بر اینکه به‌عنوان سربازان نظام با آمادگی کامل در منطقه ویژه اقتصادی پارس در حال خدمت هستند، بیان کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم در روند تولید و پشتیبانی از صنایع و بخش اقتصادی کشور هیچ‌گونه اختلالی به‌وجود نخواهد آمد.

کد خبر 642024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =