تاکید زنگنه بر کیفیت و مدت زمان ساخت تجهیزات صنعت نفت

بیژن زنگنه در نخستین روز حضور خود در بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور در سالنها و غرفه های این نمایشگاه از نزدیک با آخرین توانمندیهای شرکتها، سازندگان و پیمانکاران داخلی آشنا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه) در نخستین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پس از گفتگو با خبرنگاران از نزدیک با غرفه داران و شرکتهای حاضر در سالنهای اصلی این نمایشگاه ملاقات کرد.

بر اساس این گزارش، وزیر نفت از غرفه های شرکتهای داخلی ناردیس، ستاد امور ایثارگران، فن آوران پارسیان، شرکت لوله سازی اهواز ، پدکس، حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس، پایانه های نفتی ایران، گلوبال پتروتک کیش، مپنا، تاسیسات دریایی و گداختار بازدید کرد.

همچنین وزیر نفت با حضور در سالن خلیج فارس از غرفه های شرکتهای خارجی همچون شرکتهای سندول، نیرو تک، سندروس و ... بازدید کرد.

وزیر نفت در بازدید از غرفه های شرکتهای داخلی بر کیفیت و مدت زمان ساخت تجهیزات داخلی تاکید کرد و گفت: صنعت نفت ایران با تلاش کارکنان سختکوش و سازندگان داخلی توانای خود امروزه در شدیدترین تحریمهای بین المللی سرپا ایستاده است.

وی با حضور در غرفه شرکت کرمان تابلو و تقدیر از عملکرد این شرکت در پروژه های صنعت نفت در زمینه ابزار دقیق و سیستم های کنترل گفت: امیدوارم این شرکت همچنان با تلاش خود پیشتاز شرکتهای مشابه خود در کشور باشد.



کد خبر 240147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =