طرحهای خطوط لوله و مخابرات 15 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران اعلام کرد: انجام پروژه های نگهداشت و توسعه خطوط لوله نفت امسال نیازمند 15 هزار میلیارد ریال اعتبار است.

عباسعلی جعفری نسب در گفتگو با خبرنگار شانا، درباره سرمایه گذاری مورد نیاز برای اجرای طرحهای شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: با توجه به عمر میانگین 33 ساله شبکه خطوط لوله برای تعویض و یا بازسازی نیازمند 15 هزار میلیارد ریال اعتبار هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با تامین اعتبار مورد نیاز برای نگهداشت و تحقق پروژه های این شرکت در سال 95 شاهد توسعه پروژه های شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت باشیم.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت اعلام کرد: استفاده از توانمندی داخلی و اتکای به ساخت داخل و امضای قرارداد برای ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز  از اولویتهای مهم شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت است.

وی افزود: بر اساس تجربه، بهره برداری از مجموعه خطوط لوله و مراکز انتقال نفت و تامین تجهیزات با کمک تولید کننده داخلی بسیار راحت تر و با صرف وقت کمتری امکان پذیر است.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، افزایش بهره وری و بهینه کردن مصرف انرژی و مدیریت هزینه ها را از جمله سیاستهای این شرکت اعلام کرد که با جدیت دنبال شده است.
کد خبر 260463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =