‌خودروهای عمومی برای دوگانه سوز شدن ثبت نام کنند

‌خودروهای عمومی شهرهای فاقد جایگاه سوخت رسانی سی.ان.جی باید برای دوگانه سوزشدن ثبت نام کنند.

به گزارش شانا، خودروهای عمومی شهرهای فاقد ایستگاه سی.ان.جی باید برای گازسوز شدن ثبت نام کنند تا در نوبت تبدیل قرار بگیرند، اما سهمیه بنزین آنها تا زمان احداث و بهره‌برداری از جایگاه گاز سی.ان.جی تغییر نخواهد کرد.

مالکان خودروهای عمومی شامل تاکسی تلفنی‌ها، آژانس‌ها، مسافربرهای عمومی بین شهری، همچنین خودروهای جانبازان معلولان و بیماران خاص با عمر کمتر از 10 سال و وانت نیسان و وانت بارها با عمر کمتر از 15 سال برای گازسوز شدن باید تا پایان مرداد ماه از طریق فرم مندرج در روزنامه‌ها یا سایت sabt.ifco.ir اقدام به ثبت نام کنند و چنانچه تا تاریخ مقرر اقدام به ثبت نام نکنند، سهمیه بنزین آنها عادی خواهد شد.

امکان ثبت نام خودروهای دوگانه سوز کارخانه‌ای فاقد مخزن (کپسول) گاز در سایتsabt.ifco.ir وجود ندارد و مالکان این خودروها باید منتظر فراخوان کارخانه‌های خودروسازی باشند، همچنین نحوه ثبت نام خودروهای شخصی در فراخوان های بعدی اعلام خواهد شد.

دارندگان خودروهایی که به صورت لیزینگ خریداری شده‌اند، برای ثبت نام در سایت sabt.ifco.ir باید نام خریدار را بنویسند.

چنانچه خودروی خریداری شده به نام شخص متقاضی (مالک کنونی) نباشد، فقط نام و نام خانوادگی مالک اصلی خودرو و در بخش «توضیحات»، نام و نام خانوادگی شخص متقاضی (مالک کنونی) همراه با توضیح های لازم نوشته شود. 

بقیه اطلاعات شخصی مربوط به شخص متقاضی (مالک کنونی) است یعنی آدرس، تلفن، موبایل و کدپستی باید مربوط به شخص متقاضی (مالک کنونی) باشد تا برای گرفتن دعوتنامه دچار مشکل نشوند.

مدل خودروهایی که در فهرست خودروها در فرم ثبت نام وجود ندارد، به این دلیل است که هنوز نمونه‌ای از آن مدل خودرو دوگانه سوز نشده و هم اکنون مشمول این فراخوان نمی شود، ضمن این که شماره VIN فقط برای خودروهایی که شماره پلاک ایران دارند، الزامی است.

بر پایه این گزارش، تجهیزات لازم برای گازسوز کردن خودروهای مورد نظر تأمین شده است و مالکان خودروهای مربوط باید حداکثر تا پایان مرداد ماه برای ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 112748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =