افزایش 5/17 درصدی حقوق بازنشستگان صنعت نفت در سال جاری

اضافه حقوق بازنشستگان صنعت نفت پس از تعیین حقوق شاغلان این صنعت و با تصویب هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، 5/17 درصد اضافه شد.

به گزارش خبرنگار شانا، میزان حقوق بازنشستگان و شاغلان صنعت نفت هر ساله با تصویب هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران اضافه می شود.

علی محمدی، رئیس صندوق بازنشستگی صنعت نفت در گفت و گو با خبرنگار شانا، در این باره توضیح داد: با تعیین میزان افزایش حقوق شاغلان صنعت نفت و اعلام نرخ تورم، هیئت مدیره صندوق بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان نیز درصد افزایش حقوق بازنشسته ها را به هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران پیشنهاد دادند که سرانجام 5/17 درصد افزایش حقوق برای بازنشسته های صنعت نفت به تصویب این هیئت رسید.

وی افزود: مبلغ 5/17 درصدی افزایش یافته در حقوق بازنشسته ها، اواخر مرداد ماه سال جاری به بازنشسته های صنعت نفت پرداخت شد.

محمدی ادامه داد: اضافه حقوق بازنشستگان و شاغلان با توجه به نرخ تورم و سابقه کار این افراد تعیین و سالانه یک بار به آنها پرداخت می شود.

افزایش میزان حقوق بازنشسته ها از مهم ترین موضوع هایی بود که از ابتدای سال جاری در دیدارهای پیاپی بازنشسته های صنعت نفت از شهرهای مختلف با هیئت رئیسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت، مطرح می شد.

دکتر مهدی کرباسیان، رئیس هیئت رئیسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت، پیش از این اعلام کرده بود که میزان افزایش حقوق بازنشسته ها پس از تعیین میزان افزایش حقوق شاغلان صنعت نفت و با توجه به اعلام نرخ تورم سال جاری از سوی بانک مرکزی، به هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران پیشنهاد می شود و پس از تصویب این هیئت، به بازنشسته های صنعت نفت پرداخت خواهد شد که این موضوع، اواخر ماه گذشته محقق شد. 

کد خبر 133629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =