بیمه پارسیان در انتظار مراجعه بازنشسته های صنعت نفت

صندوق بازنشستگی صنعت نفت از خرداد ماه سال جاری، طرح بیمه تکمیلی پارسیان را اجرا کرده و اکنون در انتظار مراجعه بازنشسته های صنعت نفت برای استفاده از طرح بیمه تکمیلی است.

رئیس صندوق بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت به خبرنگار شانا گفت: از خرداد ماه سال جاری با شرکت بیمه پارسیان قراردادی منعقد کرده ایم تا بازنشسته های صنعت نفت علاوه بر بیمه نامه شخص ثالث و خودرو از بیمه تکمیلی نیز بهره مند شوند.

علی محمدی افزود: از زمانی که بیمه پارسیان کار خود را آغاز کرده، در دفتر نمایندگی مرکزی صندوق بازنشستگی دفتری در اختیار آنها گذاشته ایم تا به بازنشسته های صنعت نفت خدمات لازم را ارائه دهند.

محمدی با بیان آن که اطلاع رسانی بیمه پارسیان به بازنشسته ها ضعیف بوده است، ادامه داد: اکنون سه ماه از آغاز فعالیت بیمه پارسیان می گذرد، اما به دلیل اطلاع رسانی ضعیف، بازنشسته ها به درستی از جزئیات این طرح خبر نداشته باشند.

وی اظهار داشت: در آخرین نشست با مسئولان بیمه پارسیان تصمیم گرفته شد که نمایندگان بیمه پارسیان خود را به دفاتر نمایندگی صندوق در سراسر کشور معرفی و با آنها ارتباط خوبی برقرار کنند، همچنین تبلیغات بیشتری نیز در این زمینه انجام شود.

رئیس صندوق بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت تصریح کرد: با آن که در اوایل کار، بازنشسته ها از طرح بیمه تکمیلی پارسیان استقبال بسیار خوبی داشتند، اما متاسفانه اکنون با افت استقبال آنها رو به رو شده ایم که دلیل این امر را بررسی می کنیم.

محمدی اظهار داشت: طرح بیمه تکمیلی پارسیان برای رفاه حال بازنشسته های صنعت نفت اجرا شده و برای کمک بیشتر به آنان رقم حق بیمه را نیز به صورت قسطی دریافت می کنیم و در انتظار مراجعه بازنشسته ها هستیم.

صندوق بازنشستگی صنعت نفت خرداد ماه امسال، به منظور ارائه خدمات بیمه ای مطلوب به بازنشستگان صنعت نفت، توافقنامه ای با شرکت خدمات بیمه ای امین پارسیان منعقد کرده که به موجب آن شرکت خدمات بیمه ای امین پارسیان به عنوان مجری معرفی شده است.

موضوع این توافقنامه عبارت است از صدور بیمه نامه های خودرو (ثالث_بدنه)، آتش سوزی منازل مسکونی، مسئولیت در مقابل همسایگان، حوادث انفرادی و درمان مسافران عازم به خارج از کشور.

همه بازنشستگان صنعت نفت و افراد تحت تکفل می توانند از مزایای این طرح استفاده کنند. افراد واجد شرایط با در دست داشتن معرفی نامه صندوق بازنشستگی صنعت نفت می توانند به واحدهای صدور اعلام شده در این اطلاعیه مراجعه کنند.

صندوق بازنشستگی صنعت نفت به موجب تفاهمنامه با بیمه پارسیان برای حمایت از اعضای خود 19 درصد از بیمه منازل مسکونی، 5/9 درصد بیمه بدنه خودرو سواری، 19 درصد بیمه مسئولیت در مقابل همسایگان، 19 درصد بیمه حوادث انفرادی و 5/9 درصد بیمه درمان مسافران خارج از کشور را به عهده گرفته است.

کد خبر 133852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =