آخرین اخبار ورزشی از سومین المپیاد ورزشی شرکت ملی گاز ایران

در سومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شرکت ملی گاز ایران تیم کشتی شرکت گاز استان مرکزی موفق به دریافت یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز شد.

به گزارش شانا، در سومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شرکت ملی گاز ایران تیم کشتی شرکت گاز استان مرکزی موفق به دریافت یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز شد.

سومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شرکت ملی گاز ایران که در استان مازندران از تاریخ 12 تا 19 مهر ماه سال جاری برگزار شد، بهمن سلک موفق به کسب مدال طلا، آیت الله آرین فر مدال نقره، هاشم بیرونی مدال برنز و کریم عرب مدال برنز شدند.

                          کسب مدال طلای شطرنج توسط شرکت گاز استان کرمان

بر پایه این گزارش، در سومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شرکت ملی گاز ایران که به میزبانی استان مازندران در مهر ماه انجام گرفت، تیم شطرنج شرکت گاز استان کرمان متشکل از غلامرضا خلیلیان و اسماعیل ولی شاهی، رضا رضایی، محمد سلاجقه و حمیدرضا زارع جوان به سرپرستی اسدالله باستانی توانستند با کسب مدال طلای انفرادی این دوره از مسابقات به یکی از چهار عنوان قهرمانی و دریافت سهمیه تیمی شرکت ملی گاز ایران دست پیدا کنند.

     نایب قهرمانی شرکت گاز مازندران در سومین دوره المپیاد سراسری شرکت ملی گاز

سومین المپیاد ورزشی شرکت ملی گاز ایران به صورت انفرادی و تیمی در 9 رشته ورزشی با حضور 38 تیم از شرکت های گاز استانی سراسر کشور در مجتمع فرهنگی ـ ورزشی نفت واقع در محمودآباد به میزبانی شرکت گاز مازندران برگزار شد. در این دوره از مسابقات شرکت گاز مازندران در رشته های تیمی کشتی، دومیدانی، تیراندازی مقام اول کسب و در رشته های انفرادی، شنا 1 مدال طلا و 2 نقره و 2 برنز به دست آوردند که در نتایج کلی ورزشکاران شرکت گاز مازندران موفق به اخذ نایب قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

کد خبر 135066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =