۲۷ آبان ۱۳۸۸ - ۰۹:۳۷
  • کد خبر: 149034
بهای نفت خام از مرز 79 دلار گذشت

شانا _ گروه بین الملل: بهای نفت خام در معاملات الکترونیک امروز (چهارشنبه 27 آبان) بازار آسیا به بیش از هر بشکه 79 دلار افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس از سنگاپور، پس از آنکه کاهش غیرمنتظره ذخیره سازی های نفت آمریکا نشان از احتمال افزایش تقاضای انرژی در این کشور داشت، بهای نفت خام در معاملات امروز بازار آسیا به حدود 79 دلار برای هر بشکه افزایش یافت.

بهای نفت خام سبک شیرین پایه بورس نیویورک برای تحویل در ماه دسامبر با 35 سنت افزایش، به هر بشکه 79 دلار و 49 سنت رسید. این نوع نفت خام با 24 سنت افزایش در پایان معاملات روز گذشته، به هر بشکه 79 دلار و 14 سنت رسیده بود.

بهای نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه ژانویه 37 سنت افزایش یافت و هر بشکه 79 دلار و 34 سنت داد و ستد شد.

موسسه نفت آمریکا روز گذشته اعلام کرد که ذخیره سازی های نفت خام آمریکا به طور غیرمنتظره ای در هفته گذشته کاهش یافته است.

ذخیره سازی های نفت خام آمریکا چهار میلیون و 400 هزار بشکه کاهش یافت، در حالی که بنابر نظرسنجی اخیر پلاتس، تحلیلگران از افزایش یک میلیون و 200 هزار بشکه ای این ذخیره سازی ها خبر داده بودند.
گزارش ذخیره سازی های
اداره اطلاعات انرژی آمریکا امروز عصر منتشر می شود.

در حالی که معامله گران در یک ماه اخیر بر اطلاعات مختلف و گاهی متضاد اقتصاد آمریکا متمرکز بودند، قیمت های نفت خام در حدود هر بشکه 79 دلار در نوسان بود. 

برپایه این گزارش، شرکت های هوم دیپات، ساکث و تارگت نیز نتایج مالی بهتر از سطح انتظاری را در سه ماهه سوم سال جاری میلادی ثبت کردند.

در همین حال، معامله گران نشانه های بهبود اعتماد مصرف کنندگان را در فصل خرید آمریکا به شدت زیر نظر دارند.

کد خبر 149034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =