شرکت خدمات رفاهی نفت حلقه ای از زنجیره تولید است

اهواز_ شانا _ گروه نفت: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: شرکت خدمات رفاهی نفت حلقه ای از زنجیره تولید است و باید اجرای کارها در این شرکت بیش از پیش به صورت مهندسی شده محقق شود.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب، مهندس حمید بورد امروز (دوشنبه 6 آذر) در آیین معارفه محمد نریمیسازاد، مدیرعامل شرکت خدمات رفاهی نفت و تودیع مدیرعامل پیشین این شرکت که با حضور مدیران مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد، خدمات دهی به کارکنان را مهم خواند و افزود: سرمایه اصلی ما نیروی انسانی است و  ارائه خدمات به کارکنان، نقش بارزی در نگهداشت نیروی انسانی دارد.

در این آیین مدیرعامل جدید شرکت خدمات رفاهی نفت گفت: ارائه خدمات رفاهی مطلوب به کارکنان، به عواملی از جمله ارتقای ساختار سازمانی این شرکت بستگی دارد.

محمد نریمیسا زاد افزود: کارکنان مناطق نفت خیز جنوب با تلاش بی وقفه در مناطق عملیاتی، شایسته خدمات بیشتری هستند، هر چه به آنان و خانواده هایشان خدمات ارائه شود، باز هم به این عزیزان ادای دین نکرده ایم.

احمد جایگران قائدی، مدیرعامل پیشین شرکت خدمات رفاهی نفت، با ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای این شرکت در دو سال اخیر گفت: این دستاوردها  مرهون تلاش کارکنان شرکت و مدیران و روسای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است.

بر اساس این گزارش، مهندس حمید بورد همچنین روز دوشنبه (6 آذر) در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل جدید و پیشین شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب نیز گفت: این شرکت نه تنها در مناطق نفت خیز جنوب بلکه در سطح صنعت نفت کشور خدمات بی نظیری ارائه می کند.

وی افزود: این شرکت به لحاظ جایگاه و تخصصی که دارد، برای مناطق نفت خیز جنوب و صنعت نفت با اهمیت است.

 در این آیین مهندس عبدالامیر حویزاوی، مدیرعامل جدید شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب، این شرکت را دارای توانمندی های متعدد دانست و گفت: فضا و امکانات توربین جنوب در سطح خاورمیانه کم نظیر است و به منظور الگو و سرآمد بودن آن باید در افزایش امکانات شرکت، اقدام های بیشتری انجام شود.

مهندس پرویز زکی، مدیرعامل پیشین این شرکت نیز بهره وری 250 درصدی تجهیزات و افزایش 20 درصدی تعمیرماشین آلات را از مهم ترین اقدام های این شرکت در 15 ماه دوران تصدی خود در این سمت برشمرد.

 

 



 

 

کد خبر 198082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =