۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
  • کد خبر: 226533
نفت آبادان، پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد

مدیرکل ورزش وزارت نفت گفت: با توجه به پتانسیلی که در آبادان در حوزه فوتبال وجود دارد، جای خالی تیم نفت آبادان در لیگ برتر احساس می شود و باید با ایجاد وحدت رویه در عملکرد این تیم، نفت آبادان را به جایگاه اصلی اش در لیگ برتر رساند.

به گزارش شانا، به نقل از اداره کل ورزش وزارت نفت، غلامرضا شاه کرمی در نشستی با حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان، درباره عملکرد تیم فوتبال نفت آبادان در لیگ دسته یک، حمایت مسئولان و پیشکسوتان از این تیم و ... بحث و گفتگو کرد.

مدیرکل ورزش وزارت نفت در این نشست، همه مسئولان و اعضای باشگاه نفت آبادان، پیشکسوتان ورزش این شهر و هواداران فوتبال آبادان را به همدلی و انسجام در حمایت از تیم دعوت کرد و اظهار داشت: با توجه به پتانسیلی که در آبادان در حوزه فوتبال وجود دارد، جای خالی تیم نفت آبادان در لیگ برتر احساس می شود و باید با ایجاد وحدت رویه در عملکرد این تیم، نفت آبادان را به جایگاه اصلی اش در لیگ برتر رساند.

دبیر و عضو شورای مرکزی ورزش وزارت نفت، با آرزوی موفقیت برای تیم نفت آبادان در لیگ دسته یک، تاکید کرد: این تیم باید با ارائه عملکرد مطلوب و رعایت اخلاق و دوری از هرگونه حاشیه در مسابقات آتی لیگ دسته یک کشور حضور پیدا کند.

وی با قدردانی از هیئت مدیره باشگاه نفت آبادان خاطرنشان کرد: امیدوارم با هماهنگی و تعاملی که میان مجموعه مدیریتی فوتبال آبادان با خبرگان و پیشکسوتان فوتبال وجود دارد، بتوان با مدیریت اصولی و نظارت بر عملکرد تیم، نفت آبادان را به لیگ برتر بازگرداند.

شاه کرمی همچنین از فعالان حوزه رسانه خواست که در بازتاب اخبار این تیم با شفافیت عمل کنند و تیم محبوب آبادان را با انعکاس اخبار صحیح حمایت کنند.

کد خبر 226533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =