اسپانیا آماده سرمایه گذاری در صنعت پتروشمی ایران است

همزمان با علاقه شرکت های بزرگ اروپایی برای حضور در صنعت پتروشیمی ایران شرکت سرکوبه اسپانیا برای حضور در کشورمان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، نمایندگان شرکت اسپانیایی سرکوبه دیروز یکشنبه (دوم اسفند ماه) در دیدار با مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران ارشد NPC بر تبادل نظر و افزایش سطح همکاری های دو طرف در آینده تاکید کردند.

مارسلو آلبرتو ریوداوتس اسلانگن، مدیر صادرات شرکت سرکوبه اسپانیا در این دیدار از ابراز علاقه شرکت متبوع خود برای حضور در پتروشیمی دماوند و فاینانس بلند مدت برای این طرح خبر داد و گفت: برای دومین بار است که طی ماه های اخیر در ایران حضور داریم و امیدواریم مذ اکرات برای حضور در پتروشیمی دماوند به نتیجه برسد.

بر اساس این گزارش، امیرحسن فلاح، مشاور فاینانس و مدیر توسعه سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این دیدار گفت: پتروشمی دماوند از سوی سازمان خصوصی سازی در حال واگذاری است و در این مسیر NPC برای قرارداد با سرکوبه در قالب یک قرارداد کلی منعی ندارد، اما شرکت اسپانیایی در صورت انعقاد قرارداد در زمان واگذاری پتروشمی دماوند باید با مالک جدید کار کند.

کد خبر 255604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =